Hali, egy 85-ös cross motornál ha nyitva van a benzincsap erősenb folyik a benzin (ömlik), valószínű tűzszelep vagy esetleg úszó, de szerintem tűzszelep.
Szerelővel beszéltem és csak 1 hét múlva tudom vinni, de azt mondta hogy cserélni nem kell hanem kipucolni rendesen meg valami szűrőt magyarázott hogy odatenni vagy nem is tudom....
Igaz lehet hogy nem kell cserélni ha valószínű az miatt jön a benzin?
Van az úgy néha, hogy a benzintankban mindenféle mocsok van, ezt a benzin feloldja és a feloldott kosz megül a tűszelep fészkében. Ilyenkor a szeleptű nem tud lezárni, dől befelé a benzin. Szét kell szedni a karbit, megtakarítani a tűszelepet (a fészket ki szoktuk fúvatni sűrített levegővel, a tűnek elég némi törölgetés, esetleg acetonos vagy nitrohígítós lemosás), aztán a benzincsőbe be kell iktatni egy mikroszűrőt. Ez megfogja a tankból lefelé tartó szemetet, többet nem dugul el tőle a karburátor. Korszerű karbikon a házba van beépítve egy kör alakú benzinszűrő, ha ez megtelik vagy kiszakad, bejut a kosz az úszóházba. Illetve a benzincsapban is szokott lenni szűrő, de az a finom rozsdapor és homok ellen sokszor nem ér semmit.
2014. nov. 17. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen majd a szerelő előtt még megpróbálom hátha. :)
De akkor valószínű ,hogy cserélni nem kell?
A szerelő nem látta de kapásból rávágta, hogy a tűszelep és cserélni nem kell.
2014. nov. 17. 10:03
3/8 anonim válasza:
Az sokmindentől függ.
Ha tegnap még semmi gond nemvolt vele,akkor biztos hogy csak az úszó rakoncátlankodik.
A benzinszűrő tényleg sok szenvedéstől megkímél.
2014. nov. 17. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
Igazából 3 napja vettem a motort, tegnap ki lett szedve a karbi , az alján látszódott egy kis kosz ami ki lett takarítva belül, a főfuvóka kb 3/4-ig el volt tömődve, pont a tűszelep nem lett kipucolva, amit pár nap múlva pótolok ha lesz rá időm...
2014. nov. 17. 12:39
5/8 anonim válasza:
Ja,összerakás óta csinálja?
Akkor semmi gond menj vele egy kanyart,meg fog szűnni a probléma.
2014. nov. 17. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
lehet lyukas az úszó, vagy el lett állítva, meg tűszelep is lehet. először pucold ki, meg rázd meg az úszót hogy lötyög e benne valami, ha lötyög akkor lyukas, ha tisztítás után is folyik meg nem lyukas akkor meg el lett görbítve.ekkor meg kell nézni az úszószintet. ezt úgy tedd, hogy az úszóházat nem csavarod fel, hanem kézzel odafogod, kinyitod a csapot, megvárod hogy megteljen, ha folyik akkor tuti hogy tele van,és hogy magas az úszószint.majd mikor megtelt leemeled a karbit az úszóházról és megnézed meddig áll benne a benzin.valószínűleg lesz benne egy jelzés, addig kell hogy telve legyen benzinnel.a másik eshetőség hogy lyukas vagy repedt az úszóház, esetleg nincs meghúzva a túlfolyó csavarja.pucolni kompresszorral, meg bowdenszállal kilehet.
2014. nov. 17. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
AZ sem kizárt, hogy fordítva lett betéve a tűszelep, én eljátszottam egyszer.
2014. nov. 17. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 A kérdező kommentje:
Meg lett pucolva a tűszelep is és elhárult a probléma.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!