Egy 2000-2002-es évjáratú 316i BMW fenntartása mennyiből jön ki havonta?
E46 háromtizenhat... Ha ilyen kérdés felmerül, neked nem való BMW.
Egy 528i tulaj.
Volt 2 M3 bömbölőm.
Tudod miért adtam el?
A fenntartási költségek rohadt nagyok volt.
igaz, nem egyszerre volt, a két autó, hanem egymás után, de akinek BMW autója van, az készüljön rá, hogy prémium márkájú kocsiban ül, ahol a pénztárca vastagságának is illik hozzá igazodnia.
És képzeld milyen kocsim lett, miután vége el lett adva?
Skoda octavia
Amióta megvettem semmi baja nem volt, egyedül az olajat kellett cserélni, és a fogyasztás, amit ugye minden bmw-s néz, csak senki nem szeret róla beszélni.
Amióta a skoda megvan, nem kell lesnem, mikor lesz a közelben kút, és odaérek-e.
Igaz, hogy te a legcsicskább verziót akarod, de még azt sem javasolnám, ha anyagilag nem állsz úgy.
A sok nepper és a többi feketén bizniszelő átßaszóember a hibás, mert behordták az országba a legolcsóbb 5zarokat és most nem tudják eladni ezeket az autókat, csak olcsón, mert aki kicsit is ért hozzájuk, az otthagyja őket a francba, olyan moslék állapotban vannak.
Akkor jönnek a naiv gyerekek és megörülnek, hogy milyen olcsó és hogy BMW/Audi.
Abból következtetve, hogy szóbajött a 2000-es évjárat és a költségek, ez az autó tipikusan a moslék állapotú kategória egyik bajnoka lehet, amit olcsón kínálnak, csak végre elvigye már valaki.
Az adó és a biztosítás lesz itt a legolcsóbb tétel. Az ilyen régieknél szinte biztos, hogy hozzá kell nyúlni a futóműhöz, és talán már a motorhoz is, nem árt cserélni a láncot, mert ezeknél az elég gyenge láncszem. Ha elszakad, akkor kuka az egész. Azaz a drága turbó helyett (ami meg a dízelesben érzékeny pont) van ez a drága vezérlés és a drága futómű.
A fogyasztása sem lesz alaccsony (városban most télen képes lesz 10 fölött fogyasztani), mert alulmotorizált a 316-os. A 318-as 143 le változat a minimum. De jobb inkább egy 6 negeres, de abból is a lehető legújabb. De ezek már félmillió forinttal többe kerülnek. Vagy akár 1 millió forinttal is többe kerölhet egy karbantartott fiatalabb példány.
Vagy egy ilyen újabbat érdemes megvenni, vagy egy régebbi E36-ot, amit 2000-ig gyártottak, mert abból olcsóbban is lehet találni olyat amit megkíméltek.
Nem RS!
Nem akartam tunning autót már.
Sima 1.4 16 szelepes.
És a fogyasztása is baráti.
#7:
Ezzel az a baj, hogy fiatalon az ember még nem látja át a dolgokat és nagy tévedésben él.
Az egyik nagy tévedés, hogy azt hiszik automatiche becsajoznak az autóval. Ha béna a nőkhöz, azon nem segít semmilyen autó.
Lásd a hírekben nyáron volt az az amerikai 22 éves hülyegyerek, aki több embert megölt majd végzett magával, mert nem kapott nőt. Pont egy újabb drága BMW-ben vette fel az utolsó üzenetét. Jó példa arra, amit írtam. BMW-je volt (amit az apukája adott neki), mégsem lett csaja. Vehetnek ezek a fiatalok Ferrarit is, akkor sem lesz csajuk csak attól, mert ilyenjük van.
A másik, hogy amint ezeknek a fiataloknak van pénzük, autót vesznek belőle. Ahelyett, hogy lakást vennének. Ha csoda folytán felszed egy pénzért izélő nőt és haza akarja vinni a meseautójával, akkor hova viszi? A szülőkhöz a kisszobába?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!