Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan mérik egy manuális...

Hogyan mérik egy manuális váltású autónál, hogy nulláról százra?

Figyelt kérdés

(Vagy pedig hogyan kell erre rákeresni...)

Valaki váltogat közben? Kettesből indul? Hogyan?



2014. nov. 11. 16:26
 1/7 anonim ***** válasza:
76%
Na, mégis hogy mérik? Elindul álló helyzetből az autó, azt' mikor eléri a 100 km/h-t, akkor vége a mérésnek. Közben kell váltani néha. Előre kiszámítják, mi a legoptimálisabb vezetési mód: hogyan kell indulni (milyen fordulatról, milyen kuplungkezeléssel), hol vannak a legjobb váltási pontok, aztán egy profi sofőr (nem Kőkemény Miska a szomszéd házból) lefutja ezt a profilt egy megfelelő tesztpályán (meleg, jól tapadó, száraz, pormentes aszfalt, hővös idő, kellően bemelegített motor, jó állapotú, gyári gumik), közben pedig megmérik a 0 és 100 km/h között eltelő időt. A mérés általában nem úgy történik, mint a "sztrítrészer" keménygyerekeknél: GPS-alapú telemetriával mérnek, tehát a 0 és a 100 km/h tényleg annyi (nem annyi, amennyit a sebességmérő csal), és nincs csalás az időmérésnél (avagy: "gyó, mán mingyán száz, mán megnyomom a gombot").
2014. nov. 11. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
52%
1: Bár magam is csak okoskodni fogok, de biztosan nem így, hanem egzakt módon történik, s csupasz motorral. Ezeknek az adatokon sok múlik az eladhatóság tekintetében, s komolytalan lenne minden olyan módszer, amelyik nem tisztán műszeres.
2014. nov. 11. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
79%

A gyári tesztpilóta vezet és ő váltogat. Ő már képes úgy váltani, mint a legjobb robotváltók. Nyilván álló helyzetből indul és 1-es fokozattal.

Többször is kimérik és a legjobb eredményt veszik alapul.

2014. nov. 11. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
49%
Én nem hinném hogy ezt pilóta csinálja. Egyetértek a 2-essel, szerintem ezt inkább "számolják", mint hogy a gyakorlatban lemérnék. Mondjuk nekem sincs nagyon ötletem, hogy lehetne erre rákeresni.
2014. nov. 11. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
66%
Nem tudom, de szerintem fékpadon mérik, közbe rá kötik az autót a gépre, így pontos eredmény lesz.
2014. nov. 11. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
73%
Hát srácok én nemtudom hol éltek meg miért pontoztátok le az első válaszolót,de azt pontosan úgy csinálják ahogy ő írta!
2014. nov. 11. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
55%

Miért pontozták le... na miért.

Mert az ész és a magabiztosság fordított arányban áll egymással. Minél kevesebbet tudnak valamiről, annál hangosabban hülyézik le azt, aki valóban tudja.

Nem csak itt, hanem az élet minden területén.

Újabban divat lett itt a lepontozás "csak úgy" alapon, a százalék már nem a választ, hanem az oldalt minősíti.

Lehet hogy az értékeléseknek csak az értékelő átlagos %-a arányában kéne befolyásolni a válasz pontszámát, 60% alatti fórumtag ne értékelhessen, pont elég hülyeséget hordott össze ahhoz, hogy ne számítson a véleménye.


Amúgy az ide vonatkozó szabvány pontosan leírja, hogy milyen vonalvezetésű, milyen burkolatú pályán kell mérni, előírják a terhelést, a guminyomást, szóval mindent. Az első válasz hibátlan, 100%-os.


Aki nem hiszi, töltse le az ide vonatkozó szabványt csekély 70 dollár ellenében.

[link]


Tudom, hogy ez az USA szabvány, de ezt dobta először a google, bizpnyára megvan az európai megfelelője is, ami szintén csak fizetés ellenében hozzáférhető.

2014. nov. 11. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!