Hogyan mérik egy manuális váltású autónál, hogy nulláról százra?
(Vagy pedig hogyan kell erre rákeresni...)
Valaki váltogat közben? Kettesből indul? Hogyan?
A gyári tesztpilóta vezet és ő váltogat. Ő már képes úgy váltani, mint a legjobb robotváltók. Nyilván álló helyzetből indul és 1-es fokozattal.
Többször is kimérik és a legjobb eredményt veszik alapul.
Miért pontozták le... na miért.
Mert az ész és a magabiztosság fordított arányban áll egymással. Minél kevesebbet tudnak valamiről, annál hangosabban hülyézik le azt, aki valóban tudja.
Nem csak itt, hanem az élet minden területén.
Újabban divat lett itt a lepontozás "csak úgy" alapon, a százalék már nem a választ, hanem az oldalt minősíti.
Lehet hogy az értékeléseknek csak az értékelő átlagos %-a arányában kéne befolyásolni a válasz pontszámát, 60% alatti fórumtag ne értékelhessen, pont elég hülyeséget hordott össze ahhoz, hogy ne számítson a véleménye.
Amúgy az ide vonatkozó szabvány pontosan leírja, hogy milyen vonalvezetésű, milyen burkolatú pályán kell mérni, előírják a terhelést, a guminyomást, szóval mindent. Az első válasz hibátlan, 100%-os.
Aki nem hiszi, töltse le az ide vonatkozó szabványt csekély 70 dollár ellenében.
Tudom, hogy ez az USA szabvány, de ezt dobta először a google, bizpnyára megvan az európai megfelelője is, ami szintén csak fizetés ellenében hozzáférhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!