Vw Golf VI 2. 0 CR TDI-ben mi a különbség a 110 és a 140 LE-s között?
Szerintem ugyan az, mint az Opelnál az 1.7cdti-nél a 101, 110 és 125 lóerős változatok között.
A blokk tök ugyan az. A körítésen és a motorvezérlésen módosítottak valamelyest az évek folyamán.
VW-t nem ismerem, de ha az Opelnél belenézel a motortérben minimális eltérések szemmel láthatóak. Pl a légszűrőháztól vezető cső máshol van elvezetve. De rengeteg alkatrész csereszavatos, a blokk meg tényleg ugyan az. A turbó is lehet hogy nem tökéletesen ugyan az a típus.
110 Le ha önmagában nézzük egy ekkora autóban elegendő dinamikus haladásra, pláne hogy egy nyomatékos dízelről beszélünk. A műszaki tartalmat, megbízhatóságát, stb nem ismerem pontosan.
Minek chip tuningolni? Miért nem veszed akkor egyből a 140 lovast.
A chip tuning-al előjön egy csomó rizikófaktor, ha xarul csinálják meg, elkezdi köpködni a fedélzeti computer a hibákat...
Én egyébként pont egy 140 lovas dízel audit cseréltem le 1 hónapja nagyobb teljesítményűre, kell az a teljesítmény egy ilyen kasztnihoz, főleg ha oda is akar lépni az ember.
Mire cserélted?
Am sztem az 1.2 60LE-s Renault Kangoo után sztem a 110es is nagy lépés :D
Nyilván nagy ugrás lesz, nekem előtte egy 70 lovas dízel VW Polo-m volt, nagy ugrás volt ahhoz képest a 140 lovas Audi A3.
Viszont ha tuningba gondolkozol eleve, szerintem akkor ne a gyengébbiket válaszd, még akkor is ott a lehetőség a chip-re ha kevés a 140 ló, viszont a gyári megoldásnál tutira nem jobb egy "sufni" tuning.
Amúgy én egy BMW 320D-re váltottam, teljesítményben nem akkora ugrás, mert ez 163 lóerős, bár nem mondom, hogy nem érezhető a 20 ló és 30nm nyomaték különbség, de nyilván a 70-ről a 140-re durvább ugrás volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!