Miért van az, hogyha szeretnék egy autót venni jó állapotban akkor olyat nem lehet?
Ez az autó egy e39 520i.
Néztem már pár ígéretesnek kinéző darabot, de szégyen amit tapasztaltam.
És nem a legolcsóbb kategóriát néztem hanem az 1.5-1.8-ig.
De lehet. Csak a béembén kívül is létezik autó.
Kérdésed pontosítva:
Miért van az, hogyha szeretnék egy béembét venni jó állapotban akkor olyat nem lehet?
Biztos, hogy nem ez a baj?
Attól függ, kinek mi a jó állapot.
Vannak olyanok, akik szalonautó állapotot várnak egy használt autótól. Ők lehet hog yúgy járnak mint a kérdésben leírtak.
Van akinek néhány kisebb esztétikai hiba bőven belefér, és 200+ ezer km, akkor ők fognak találni.
Az árak is az állapottól függőek. Egy jó állapotú egyben a legdrágábbak közé is tartozik.
Vegyél meg egy átlagos állapotút amelyiknek elfogadható a műszaki állapota, és utána vidd el egy jó autókozmetikába, külső-belső kezelésre. Csodát fogsz látni.
Nézhetsz külföldről is autót, annyi lesz a különbség, hogy a németek eladás előtt el szokták vinni autókozmetikába és utána adják el. Ebben benne van az is, hogy eltüntetik a kőfelverődéseket, karcokat, teljesen elpolírozzák, levaxolják, belül is újszerűvé dolgozzák át. A magyarok meg úgy adják el, ahogy használták. Ezért vannak a nyálas ömlengések a németektől vett szép autókról. Ezt te is meg tudod csinálni.
Egy ilyennek a fenntartásához sok pénz kell és valószínű hogy aki ilyet vett annak nem volt több pénze hogy pl egy 9 milliós BMW-t vegyen de mégis BMW-ben akart ülni, ezért vett egy öregebb BMW-t egy fiatal kisautó áráért. Viszont a fiatal kisautó szervizelése, fenntartása olcsóbb mint egy ekkora BMW fenntartása.
A BMW-t nem tudta fenntartani az illető, jól lelakta, most meg el akarja adni annyiért mintha semmi baja se lenne.
Ki tudja lehet ez :)
Az öklömnyi lyuk a küszöbön befedve üvegszállal és ecsettel festve, fémreszelék az olajban és hasonlók.
Lehet tényleg én is egy hülye használtautó vásárló vagyok :D
Előfordulhat, de azt ne állítsuk már, hogy minden autóeladó összefoltozott tákolmányt akar drágán rásózni a vevőre.
Néztem már pár használtautót (ez költői kijelentés volt, valóságban sokat) és a valóság teljesen más. Átlag árban átlagautók vannak. Drágán az elég jók. Olcsón meg az ilyen tákolmányok.
#4: Azt is vegyük hozzá, hogy az új kisautós fizeti a hitelt és a kamatokat (és a kötelező szervizeket attól főggően mit vett). Addig a használtautós csak a javítást, ami ha szerencséje van, nem lesz költséges. Ha a legrosszabb bekövetkezik és tönkremegy az egész motor, akkor is annyi egy bontottat megvenni, mint az újautósnak csak a kamata.
Annak érdemes új(kis)autót venni, aki le tudja tenni kpban az egész összeget a szalonban. Ami eleve nem kis összeg. Használt autót ezzel szemben kp szokás venni az esetek 90%-ában főleg a válság bekövetkezte óta. Akinek kevés kpja van, az használtat fog venni. Akkor meg már az ő baja, ha egy pénz és benzintemetőt vesz.
Ha itthon nem találsz a kritériumoknak megfelelő E39-et, akkor irány Németország.
5-6-7000 euroért elég szépeket hirdetnek a mobile-n.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!