Hogyan kell légteleníteni a hűtőrendszert motoron?
Figyelt kérdés
Van egy 50ccm-es Rieju endurom, és nem tudom hogyan légtelenítsem a rendszert. Jelenleg álló helyzetben ha belenézek, nem látszik a folyadék, csak ha beindítom a motort, de bugyborékol, ahogy keringeti a folyadékot... gondolom ez nem jó jel, levegős.2014. nov. 7. 23:58
1/13 A kérdező kommentje:
Volt már hogy 3/4-ig töltöttem fel, és utána a motort járatva fokozatosan töltöttem bele a fagyálló és desztvíz keveréket, de mindig kinyomta a túlfolyón.
2014. nov. 7. 23:59
2/13 anonim válasza:
Nem nagyon kell azt légteleníteni normál esetben, mert azok a rendszerek úgy vannak kialakítva hogy kidolgozzák magukból a levegőt, csak ügyelni kell arra hogy mindig a megadott szintek között legyen a folyadék szintje általában hideg állapotban, de melegen se szabad nagyon elmászni neki. Ha bugyborékolás van, meg nem látod a szintet akkor valami gebasz lehet.
3/13 A kérdező kommentje:
és mi a hiba?
2014. nov. 8. 12:17
4/13 anonim válasza:
Hát először is hidegen tedd a jelig a folyadékot. Aztán melegítsd be, majd megint hagyd kihűlni és nézd meg hogy hogy áll a szint, ha kell még bele akkor öntsél utána, de annak meg kell állni, kétütemű nem szokott kihengerfejesedni.
5/13 A kérdező kommentje:
sajna nincs jelzés sima alu hűtő
2014. nov. 9. 19:58
6/13 A kérdező kommentje:
mikor majdnem tele töltötem hidegen, és aztán beindítottam mindig kinyomta a felesleget a túlfolyón
2014. nov. 9. 19:59
7/13 anonim válasza:
De most van valami gond is a motorral, melegszik? Ha nincs akkor ne edd magad ezen.
8/13 A kérdező kommentje:
Pöccre indul meg minden, de igen, hamar melegszik... meg bugyborékol benne a víz szóval biztos nem jó
2014. nov. 10. 16:01
9/13 anonim válasza:
Nincs jelzés, sima alu hűtő? Nem értelek. A kiegyenlítő tartályba kell a vizet önteni. Azon kb mindig van min-max jelzés. szóval nem értelek. Hol látod te bugyogni a vizet?
A víz pumpa fedelén kell lennie egy csavarnak , amit ha kitekersz távozik a levegő. De mivel kell lennie kiegyenlítő tartálynak , így elég ha üzemi hőmérsékletűre melegíted a motort, netán mész vele egy keveset, és a hengerfejben lévő szelep kinyit , és elkezd rendesen keringeni benne a víz , és a kiegyenlítő tartályba pedig távozik a levegő a rendszerből.
10/13 anonim válasza:
ba*zd ki belőle azt a kib*szott termosztátot,az lesz a baj.haverom motorja az miatt ragadt meg 90-nél... nem volt kellemes
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!