Suzuki Swift 1.3-as benzines GC AC 92 LE autót mennyire szabad kihúzatni? (A Többi kérdés lent )
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Minek huzassa ki? Ott van youtubeon egy csomó videó erről, felesleges.
Meg nem élmény huzatni egy swiftet hanem szenvedés olyan ocsmány hangja van
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem külön. Egybe fordulatszámmérős műszerfal egységet érdemes szerezni bontóból.
Amúgy kb. 6500-nál tilt le, és ennek a blokknak nem lenne semmi baja kb. 8000-ig. Nyugodtan lehet neki nyomni, kibírja. Ezek a VVT motorok ilyenek, mintha két autód lenne: ha nem pörgeted, csak 3000-ig, öregurasan megy, nem kér sokat enni. Ha mered huzatni, kb. 3500-tól 6000-ig tud menni is, de akkor meg is eszi a magáét.
Nekem is M13A motor van a kocsiban, már nem egyszer volt tiltás közelében, túl van a 120 000. kilométerén, köszöni, jól van.
Ha kiméletes akarsz lenni vele, akkor az egyes csak arra kell, hogy megmozduljon az autó, lehessen tenni a kettest. Kettesben 30-ig, hármasban 50-ig, négyesben 70-80-ig forgassad, ha gyorsítasz. Kényelmes 50-es városi guruláshoz nyugodtan használhatod a 4.-et, még nem büntetett normális 60-as haladáshoz az 5-t.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mint írtam, ugyanaz az M13A motor van nekem is.
És igen, biztos hogy a tiédben is van tiltás, én már jópárszor beleütköztem, előzés közben kicsit kellemetlen, mert a motoron érezni, hogy menne még...
De ha nem hiszed, lakott területen kívül kettesben nyomj neki egy padlót, és valahol 85-90 környékén nagyot fogsz bólintani, amikor letilt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Húzasd ki rendesen, úgy is letilt. ezt csinálhatod elég sokáig, aztán egyszercsak kuka.
üveghang az igazi. sportdob, és királyság.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Fordulatszámmérő nélkül is lehet hallani/érezni ha váltani kell!
Ne tegyél bele, mert akkor is azt fogod bámulni, miközben megölsz egy gyalogost a zebrán!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!