Suzuki Swift 1.3-as benzines GC AC 92 LE autót mennyire szabad kihúzatni? (A Többi kérdés lent )
Minek huzassa ki? Ott van youtubeon egy csomó videó erről, felesleges.
Meg nem élmény huzatni egy swiftet hanem szenvedés olyan ocsmány hangja van
Nem külön. Egybe fordulatszámmérős műszerfal egységet érdemes szerezni bontóból.
Amúgy kb. 6500-nál tilt le, és ennek a blokknak nem lenne semmi baja kb. 8000-ig. Nyugodtan lehet neki nyomni, kibírja. Ezek a VVT motorok ilyenek, mintha két autód lenne: ha nem pörgeted, csak 3000-ig, öregurasan megy, nem kér sokat enni. Ha mered huzatni, kb. 3500-tól 6000-ig tud menni is, de akkor meg is eszi a magáét.
Nekem is M13A motor van a kocsiban, már nem egyszer volt tiltás közelében, túl van a 120 000. kilométerén, köszöni, jól van.
Ha kiméletes akarsz lenni vele, akkor az egyes csak arra kell, hogy megmozduljon az autó, lehessen tenni a kettest. Kettesben 30-ig, hármasban 50-ig, négyesben 70-80-ig forgassad, ha gyorsítasz. Kényelmes 50-es városi guruláshoz nyugodtan használhatod a 4.-et, még nem büntetett normális 60-as haladáshoz az 5-t.
Mint írtam, ugyanaz az M13A motor van nekem is.
És igen, biztos hogy a tiédben is van tiltás, én már jópárszor beleütköztem, előzés közben kicsit kellemetlen, mert a motoron érezni, hogy menne még...
De ha nem hiszed, lakott területen kívül kettesben nyomj neki egy padlót, és valahol 85-90 környékén nagyot fogsz bólintani, amikor letilt.
Húzasd ki rendesen, úgy is letilt. ezt csinálhatod elég sokáig, aztán egyszercsak kuka.
üveghang az igazi. sportdob, és királyság.
Fordulatszámmérő nélkül is lehet hallani/érezni ha váltani kell!
Ne tegyél bele, mert akkor is azt fogod bámulni, miközben megölsz egy gyalogost a zebrán!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!