Ha 400 forint a dízel literje, és 380 forint benzin literje, dízelből 6,5 litert eszik a kocsim, benzinből 7-et, akkor mennyit spórolok a dízellel?
Amit írtál a gázról egyik sem igaz . Túlfogyasztás 10-20%, csomagtartóba nem kell tartály hanem a pótkerék helyére szépen bepasszol,nem is látni. Évente műszaki??? kocsmában mesélték? soha nem volt ilyen, de ha találsz rá jogszabályt kérlek idézd.
Motor akkor megy tönkre ha szarul van beállítva a rendszer, de akkor a benzines kocsi benzinnel is tönkremegy. Mondom ezt kb 20 év gázautózás után. Soha nem volt motorproblémám ,minden ilyen hengerfejgond a vacak beállításra vezethető vissza és elenyésző a számuk.Most a hidegben is pöcre gázzal indulok. ja és nem robbantam még fel mert ez szokott lenni az aduász a gázüzemű autó ellen :D de nem szívesen cigiznék egy nyitott benzintank mellett.
Bocsánat kimaradt, a mélygarázsos tiltásos témát már rég megszüntették, már törvényileg is be lehet hajtani nyugodtan gázzal,(utána lehet nézni) bár évekkel előtte is mindenki tett rá akinek ilyen kocsija volt, mert nem látszik és nem is szólt érte senki. Többletköltség konkrétan 2 évente 5-6 ezer ft ,10 évente 15-20 ezer ft. Ha ez földhözvág valakit ,akkor bicajozni kell.
dízel nagynyomású rendszer elemei ,kettős tömegű lendkerék mennyi is? 6 számjegy alatt semmi nincs.
Véleményem szerint 3 dolog éri meg manapság,
- egyszerű adagolós szívódízel ,vagy régebbi Tdi ,akár mindennel etetve amihez hozzá lehet jutni olcsón és elég benne,
- max 1,3-as szívó benzines kiskocsi tojással a láb alatt,
- gázos-benzines beleértve a földgázt is,
+1: és Toyota Prius hibrid ,mert ez kiforrott megbízható technika, városban különösen jól fogyaszt,aksija nem romlik el kényelmes modern.
Meghálálja a motor mert majdnem olyan tiszta az olaj mikor leengedem mint mikor beletöltöm.Nem keveredik az olaj benzinnel, nincs korom, a pb gáznak tiszta az égése környezetkímélő.Túlmelegedésnek nyoma nincs, nem szegénykeverékre kell beállítani. Néha megjáratom benzinnel is csak hogy ne rozsdásodjon be a benzinrendszer, ez ajánlott mindenkinek.
Most van 450 ezer km en túl a kocsim nulla olajfogyasztással és gyári adatokat hozó menetteljesítménnyel, bontatlan hengerfejjel. Előző 2 pb gázos kocsimnak a motorjához sem kellett nyúlni ,úgy adtam el őket hogy kirohadtak alólam, nem meghibásodtak. Kasztnizni meg nem érte volna meg ,és meg is unom egy idő után az adott kocsit.
A link már kb 10 éves de ott is a beállítással volt a gond 1000%, de még úgy is megéri ha 150ezrenként(8évente?) cserélsz egy hengerfej tömítést ami 15ezer ft. Addig megspórolsz 2 milliót magadnak a 170 ft/liter árkülönbözetből,csak kijön belőle valahogy.
Már értem, miért járnak ilyen benzintemető hulladékokkal egyes emberek, mert ennyi baromságot összehordani a dízelmotorokról, kabaré.
Nekem az öreg szívódízelem eszik 4 liter körül, az utolsó benzines 1.2-es volt, az evett 6-8 liter között. De lehet, evett 10-es is, ha beszart benne egy gyertya.
Aki meg hdtpdtdti EURO 857349-os dízelmotort vesz, az meg is érdemli. Na igen, arra 150 ezrenként kell rákölteni 400e-t kb, de a hasonló évjáratú benzines is, ha berotty, az is kb annyi, szóval tökmindegy.
Az a dízel, ami 6.5-öt eszik, az vagy régi soros traktoradagolós, vagy 2500-3000cm3 körüli.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!