7-es BMW első autónak? Első körben mit szóltok az e38 szériához?
1998 körüli utolsó évjáratokat szeretnék, benzinest, autómata, kézi váltó mindegy, de autómata jobb lenne.
Melyik a legjobb motor.
Én 740i vagy 750i-ben gondolkozok
Ennyi pénzért felejtsd el az E38-at. Ennyiért csak lefutott, lelakott hulladékokat fogsz találni.
Mennyit ér egy megkímélt öreg prémium autó? Nézz szét a mobile-n, egy megkímélt szép példányért simán elkérnek 10-15-20 000 eurot is.
Vajon ez miért kerül csak ~2900 euroba?
Óra szerint 234 000km van benne, ami kissé hihetetlen. Ezekben ZF váltó van, amit gyárilag lifetime olajjal töltenek és ezt nem kell cserélni. Vagyis kellene, e miatt az összes váltó letérdel 250-300 000km között. Ebben cserélték. Egy felújítás 300-400 000 pénz,egy bontott váltó vagy 150 000, de az ki tudja milyen. Egy új szervószivattyú is majd egy 100-as, 8 fékbetét és 4 tárcsa az megint vagy 60 000. és akkor a többit még nem is számoltam. Lassan többet költött rá, mint amennyiért eladná :D
Felőlem megveheted, de az olcsó E38-ak mint betegágyak, és egy ilyen autóra rettenetesen sokat lehet eltapsolni. Ezek a 6-8-900 000-res E38-ak felejtősek.
Írták,egy picit rádobsz még az árra és annyiért már korrekt E39-et tudsz venni.
Ha 1,max 2 misid van hozd be mondjuk ezt: [link]
Ránézésre NAGYON egybe van!
Értem én, hogy nem hetes, de elkezdjem sorolni mi az amire számolnod kell egy hetesnél?Nem a fogyasztásra gondoltam.
Még egy ötösnél is azért szépen ki kell nyitni a pénztárcát!
Jó állapotú ötösnél kb. 100ft/km amivel számolhatod az utat a 750i nél ez minimum 200-250Ft/km! Ekkor még finom és úriember voltam :P
Én mindenkinek ajánlom a BMW-t, de ezt itt most neked nem. Ez nem a te kategóriád. Tegyük fel megveszel egyet, elviszed átnézetni, és azt mondják, hogy ki kéne cserélni a gyertyákat.
Ha 750-ről van szó, kapásból 12 gyertya, alap hangon 50.000.
Elnyel 8-9 liter olajat, mert ugye illik azt is cserélni 30.000. És hidd el 1.2-ért kínált autókban nem fogják eladás előtt lecserélni a dolgokat.
Jó autó, szép autó még most is, de nem ezért a pénzért és sajnos nem neked. Ciki a diszkó elé 11 hengerrel bedöcögni....
Ajánlom én is az 5-ös szériát, hathengeres motorral, elég az hidd el!
Még egy én a saját E34 nél most fogok generátor szíjat cserélni és csak az alkatrész lista áron 80eFt.
Oké munkadíj nincs magamnak meg kedvezmény 30-40% de úgy se kevés!
visco kuplung, vízpumpa, feszítő és vezető görgők, feszítő patron, szíj. És ez "csak" egy hathengeres időközi egyik apró szervizelése!
Hidd el a 750i NEM NEKED VALÓ!
Mellesleg azét nagy kedvencem az e32-750il és w140 sel600, de nekem se való, azért a remény hal meg utoljára egyszer csak megengedhetek egy sel600 -t vagy 750il -t :)
Most nagyon szépnek és jónak tűnik a V12 meg minden, de hamar elillan ez. Nekem volt öreg A8-am, 4.2-es benzines, egy hónapig nagyon élveztem, második hónapban jó volt, harmadik hónapban már semmi extra nem volt meguntam, belegondoltam, hogy abból a 20 liter benzinből normális autóval 300 km-re mennék el, nem 100-ra. Eladtam, szép volt, jó volt de ennyi.
Hobbira, vagy csak simán disznek nekem is lesz nemsokára egy S600-am, W140-es, de azzal tényleg nagyon ritkán fogok járni, hogy ne unjam meg. Ja és hogy nem romoljon el :))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!