Lenne erre igény Magyarországon?
Felújítani? Minek?
Visszatekered 150.000-re az órát, lemosod, leszilikonozod és meg is veszik.
Szerintem túl sok Wheeler Dealers-t nézel!
:D
Igény biztos lenne rá, de nem ennyiért. Az is ritkán történik meg, hogy 100%-os haszonkulccsal adj túl egy öreg verdán!
Persze sokan csinálnak hasonlót az országban, autóneppereknek nevezi őket a köznyelv, csak épp ők kevés dolgot csinálnak meg úgy, mint Edd China (mert azt itt senki se fizeti meg), inkább csak trükköznek.
Igény van rá, sokan űzik is, autókereskedőknek hivják őket, azaz nepper. A "felújitás" pedig tudjuk mit jelent...
Ja és adjon egy B Vectráért 1.400.000-at az, akinek két anyja van.
Magyarországon az "óccsó villantós" autóra van igény. Vagyis az adott pénzért legyen minél nagyobb, minél újabb és minél kevesebbet futott. A reális kilométerrel árult tizen-huszonéves Vectra a kutyának se kell, hiába újítod fel szakszerűen. 1.400.000 Ft nem lenne sok egy tényleg jó állapotú, még tíz-tizenöt évig használható Vectráért, de annyiért már lehet kapni BMW E39-et vagy fiatalabb E46-ot nagyfelnivel, nagy zenével, oszt' az menő, a Vectra meg nem.
Mivel a műszaki igényesség itthon nem dívik (az átlag használtautó-vásárlónak mindegy, mit sóznak rá, csak német legyen, csillogjon és ötszámjegyű kilométer legyen az órájában), ezért a szakszerű használtautó-kereskedésnek nincs perspektívája. Az óra visszatekerésére és a szilikon, illetve egyéb ápolószerek tömeges használatára épülő neppertelepek viszont nagyszerűen szolgálják ki a lakosság nem túl cizellált igényeit.
utolsó: Nos ebben teljesen igazad van!
De azért, csak van ennyi eszük, hogy tudják, hogy egy tizenéves BMW-ben nem lehet 280,000 km, amikor a 2-3 évesben is ugyanennyi van.
"De azért, csak van ennyi eszük, hogy tudják, hogy egy tizenéves BMW-ben nem lehet 280,000 km, amikor a 2-3 évesben is ugyanennyi van"
A többségnek nincs. Ha lenne, nem tekernék vissza a tízéves autókat 90-120.000 km közé, mert úgy a kutya sem venné meg őket. Egyszerűen csak megmaradtak a "cocilizmus" által belénk nevelt reflexek: addig jó az autó, amíg át nem fordul az óra (100.000 km), utána szétesik. Illetve sokan képtelenek elfogadni, hogy az autónak fenntartási költségei is vannak, ezért azzal áltatják magukat, hogy alig használtat vesznek, mert az értékcsökkenést elbukta más, a nagyobb szervizek (vezérléscsere, DMF halála) pedig még pár tízezerrel odébb vannak, addigra már rég túladnak rajta. Az olajcserét meg megcsinálja a szomszéd Jóska anyagárba', azt kész az olcsó autó. Utána meg jönnek a meglepetések, hogy 150 ezret sem bírtak a lengőkarok (de, bírták, csak akkor már 350 ezer volt az autóban), minden előjel nélkül elszakadt a vezérműszíj (volt 12 év és 300.000 km a vízszivattyúban, nem csoda, hogy beállt a csapágy, csak épp a paraszt az időt nem nézte, csak azt, hogy nincs még meg a 120.000, nem kell hozzányúlni) és lehet írni a Népítéletre, hogy ipari hulladék az autó, "mer' a régiekbe' még vót anyag".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!