Simson karburátor beállítás?
Hiába emelsz az úszószinten,azzal max annyit érsz el,hogy orrán száján csöpögnifog a benzin..
A "sportlégszűrő" egy kalap szart se ér,csakúgy,mint a kibelezett kipu,vagy a kókány rezó.
Inkább pöcköld fel 60 ccm-re,tegyél bele egy hosszú 4.áttételt,és 14-es első lánckeereket.
Így gyorsul mint a barom,és a vége is eléri a 65-70-et..
Így van a gyárban nem semmiért tervezték úgy a levegőoldali és kipufogó oldali rendszert. Kell a fojtás a levegő oldalon és a kipufogó oldalon is. Úgy megy a legjobban és ráadásul jól is fogyaszt. Akkoriban nem a fogyasztás volt a lényeg. Esetleg egy kicsit nagyobb főfúvókát kipróbálhatsz, hátha a több benzintől jobban megy. Egyébként nem vagy tisztában a fogalmakkal. Így kell beállítani:
-Menet közben felmelegíted a motort
-Félreállsz, majd állítasz az alapjárat állító csavaron, hogy ne álljon le a moci
-a melléklevegó csavart (amivel az alapjárati keveréket szabályzod) teljesen becsavarod, majd tekered kifelé
-addig kell tekerni kifelé, amíg a motor fordulata a legmagasabb értékre fel nem kúszik (ezzel több levegőt adagolsz egységnyi benzin mellé)
-amikor már nem kúszik feljebb, akkor kb. egy negyed fordulatot vissza csavarsz, tehát befelé.
Így egy picit dúsra is állítottad, de nem baj, ezzel a hirtelen gázadásnál könnyíted meg a felpörgést. Állíthatod még dúsabbra, akkor jó pampogós és stabil alapjáratot lehet beállítani (ha nem kopottak a dolgaid és nincsenek tömítetlenségi gondok)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!