Egy régi Vw Polo-n mennyit foghat a gyári katalizátor? Érdemes kiiktatni?
Figyelt kérdés
Van egy 23 éves Polo-m, és lassan kipufogó csere lesz esedékes rajta. Nem akarok semmi extra dolgot alá, nem versenygép ez. Ezres, 45LE-s motor nem száguldozásra való.
Arra gondoltam, hogy ha már középdobot és hátsó dobot is kell cserélnem, a katalizátort kihagynám a fenébe alóla, és csak egy sima csövet raknék a helyére.
Ha jól néztem, a katalizátor után már nincs lambda szonda, szóval a motor működését ez nem befolyásolná. Szerintetek lenne érezhető hatása a kocsin? Mennyire fojthatja most vissza?
Műszakin így esély sincs, hogy átmenjen, ugye? Úgy értem, tisztán, megkenés nélkül. Jelenleg piros matricát kap, ha ez számít valamit.
2014. okt. 13. 20:46
1/1 anonim válasza:
A régi autóm kat nélküli változata 2 LE-vel volt erősebb (113 vs 115 LE). Ebből kiindulva nálad még kisebb lesz a "nyereség". Állítólag elég ótvar hangja lesz, ha kiszeded. Én benne hagynám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!