Vajon igaz-e? Opel autók.
Nekem ilyenem van. (Z17DTH) Jelenleg 216e km-nél tart és köszöni szépen teljesen jól van. Hetente autópályázok vele 2-szer 250km-t, köztem meg néhány tíz km-eket városban. Olajból egy decit nem fogyaszt, erős, nyomatékos motor még ennyi km-rel is. Turbóhoz, üzemanyagrendszerhez, EGR-szelephez soha nem kellett még hozzányúlni.
Ismerősömnek is ilyen van, az övé már közelíti a 300e km-t és hasonló kondíciónak örvend.
Eppen ellenkezöleg, ez az Isuzu motor az egyik legtartosabb a kategoriajaban. Nekem annak idejen ez volt a döntö szempont, csakis ezzel a motorral akartam megvenni a Combo-mat. 235 ezer Km-nel tartok, 15 ezrenkent csereltetem az olajat, soha nem fogyasztott belöle. A zöldkartya vizsgalatokon (Nemetorszagban!!!) a füstölesi hatarertekek 1/4-et produkalja, ami a vizsgaztatok szerint meg uj autonal is jonak szamit! Csak kopo alkatreszeket kellett eddig cserelnem, amik 9 ev es 235 ezer Km (abbol 210-et sajat magam) utan el is varhatoak.
Szerintem te összetevesztetted egyszerüen az 1,3-as CDTI-vel, a kicsi Fiat eredetü diesellel, azokrol hallani gyakran, hogy 250 E körül halnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!