2004-2005-ös BMW e60 530d, mennyire jó választás?
ne vegyél dízelt, ha nem akarod adósságba verni magad, főleg BMW dízeleivel csak a baj lesz, ha nem akarsz gondot, vegyél 525i vagy 530i-t, azok a legjobbak. Még az 520i-t sem ajánlom.
Sosem lehet tudni 10 év alatt kik, és hogy használták, beszívja a csappantyúkat a motor, dugattyúk cserések lesznek, szét kell szedni, össze kell rakni, nem csak fél milliós javítási költség, de 1 hónapig ott fog állni a kocsi a szervizben...
Az meg ugye nem szép, hogy megveszed és azzal kezded hogy egyből szét kell borítani a motort, hogy ledugózd a csappantyúkat...
Benzinbe csak beleülsz letaposod és jóformán csak olajat cserélsz nincs benne semmilyen részecskeszűrő meg ilyenek.
Te tudod mész-e annyit, mert dízel is 8-9 litert fogyaszt normálisan használva, benzines meg 10-11-et.
Számold ki behozza-e mert 2-3 éven belül tuti bele kell nyúlni a dízelbe.
Ja és nem olyan minőségi az autó mint régen volt az e34 meg az e39, meg már visszatértek az f10-nél a helyes irányba.
Lehet érezni, ha beül az ember, a bőr mintha műbőr lenne, műszerfal kemény plasztik öntvény, viszont szerintem nagyon szép autó, de minőségre 10/7
Légrugó csere 1-200 ezer forint/darab, automata felújítás 100-400 ezerig lehetséges ha baja van
Nagyon jo autok voltak amikor ujak voltak. Mara 10 evesek lettek, kaptak hideget-meleget, az orajukat tobbszor visszatekertek, ki tudja mennyire voltak karbantartva, ezalatt az ido alatt tucatszor ki lehet nyirni az ilyen komplexitasu autokat.
Ilyet venni gyakorlatilag orosz rulett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!