Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » EGY PDTDI tényleg hamarabb...

EGY PDTDI tényleg hamarabb tönkremegy egy sima TDI-nél?

Figyelt kérdés
Tényleg gyorsabban tönkremegy, esetleg mire kell figyelni, ha nem akarjuk széthajtani?

2014. okt. 9. 21:19
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Nem megy gyorsabban tönkre.

Taknyolt gázolajat ne tegyél bele, mert a PD elemek nem fogják szeretni.

2014. okt. 9. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Hát lehet hamarabb tönkremegy, mint a sima adagolós TDI-n az adagoló, de csakis azért, mert mostoha körülmények között vannak használva, azaz sz*r gázolaj, rövid utak, hidegen toljuk neki, 2000 fölé soha nem pörgetjük, mert spóóórolunk, stb.
2014. okt. 9. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Kevésbé jó konstrukció a PD technika mint a sima TDI, de nyugodtan meg szabad venni mindkettőt. Az általános szabályokat betartva ahogy az előzőek is írták, nagyon megbízhatóak.

Egy komolyabb hátrányát látom a PD-nek, hajlamosabb hiba miatt út szélén maradni. Adott esetben egy PD elem hibája miatt letilt az elektronika.

2014. okt. 10. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
50%
Mind a 2 nagyon jó lb ugyan akkorra is mennek szét kb ugyanolyan használat mellett. A javítás árát bezzeg senki nem irja. Pl ha a TDI-nél cserélsz egy porlasztócsúcsot az 20.000 viszon PD-nél ha cserélni kell a befecskendezést, azt csak egybe lehet és az hengerenként kb 180.000. Vehesz használtat is de ki tudja az meddig birja. Remelem segitettem.
2014. okt. 11. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Azért azt tegyük hozzá, hogy a TDInél nem csak a csúcs lehet cserés, hanem az adagoló is..
2014. okt. 11. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Jó de akkor is olcsóbb.
2014. okt. 12. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
A PDTDI-sem egyformák a 2004-től gyártottak kerültek a Totalcar 20 legrosszabb motorja közé,a gyakran elromló piezo elktromos Pd eleme miatt.2000-2004-ig gyártott még nem annyira rossz,de az is drága.
2014. okt. 16. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
egy jó öreg szívódízel az félmilliót is elmegy ;) :D Általános igazság, hogy minél újabb egy autó annál szarabb... annál többet kell javítani és annál drágább kicserélni az egyre hamarabb tönkremenő (és egyre több és felesleges) alkatrészeket ;)
2014. dec. 14. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

"egy jó öreg szívódízel az félmilliót is elmegy ;)"

Haverom épp egy fél millió alatti SDI-vel küszködik. Tavaly az adagoló térdelt le, az nemrég 2 porlasztó lett cserés..

Azt meg ne is említsük, hogy egy szívódezsó sosem fog úgy menni, mint egy akármilyen modern dízel és a fogyasztása sem lesz kevesebb :/

2014. dec. 14. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Persze a turbódízel sem tilos de, azt mindenki beláthatja hogy már a neves autógyárak is (Mercedes, BMW, Audi) is rálltak a tervezett elavulás, és tervezett szervízköltségekre úgy a 2000.-es évektől :)

Rájöttek arra hogy hiába csinálnak kiváló autókat, az autóst az autó eladása után is le kell húzni különben csődbe mennének... és mivel minél bonyolultabb egy szerkezet annál több a javítanivaló is... én a 90- es évek turbódízeleire/ benzines autóira szavazok ha hosszú távon alacsony költségvetésű autót szeretnénk.

2015. márc. 10. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!