Taknyolt gázolajat ne tegyél bele, mert a PD elemek nem fogják szeretni.
2014. okt. 9. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Hát lehet hamarabb tönkremegy, mint a sima adagolós TDI-n az adagoló, de csakis azért, mert mostoha körülmények között vannak használva, azaz sz*r gázolaj, rövid utak, hidegen toljuk neki, 2000 fölé soha nem pörgetjük, mert spóóórolunk, stb.
2014. okt. 9. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Kevésbé jó konstrukció a PD technika mint a sima TDI, de nyugodtan meg szabad venni mindkettőt. Az általános szabályokat betartva ahogy az előzőek is írták, nagyon megbízhatóak.
Egy komolyabb hátrányát látom a PD-nek, hajlamosabb hiba miatt út szélén maradni. Adott esetben egy PD elem hibája miatt letilt az elektronika.
2014. okt. 10. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Mind a 2 nagyon jó lb ugyan akkorra is mennek szét kb ugyanolyan használat mellett. A javítás árát bezzeg senki nem irja. Pl ha a TDI-nél cserélsz egy porlasztócsúcsot az 20.000 viszon PD-nél ha cserélni kell a befecskendezést, azt csak egybe lehet és az hengerenként kb 180.000. Vehesz használtat is de ki tudja az meddig birja. Remelem segitettem.
2014. okt. 11. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Azért azt tegyük hozzá, hogy a TDInél nem csak a csúcs lehet cserés, hanem az adagoló is..
2014. okt. 11. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Jó de akkor is olcsóbb.
2014. okt. 12. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
A PDTDI-sem egyformák a 2004-től gyártottak kerültek a Totalcar 20 legrosszabb motorja közé,a gyakran elromló piezo elktromos Pd eleme miatt.2000-2004-ig gyártott még nem annyira rossz,de az is drága.
2014. okt. 16. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
egy jó öreg szívódízel az félmilliót is elmegy ;) :D Általános igazság, hogy minél újabb egy autó annál szarabb... annál többet kell javítani és annál drágább kicserélni az egyre hamarabb tönkremenő (és egyre több és felesleges) alkatrészeket ;)
2014. dec. 14. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
"egy jó öreg szívódízel az félmilliót is elmegy ;)"
Haverom épp egy fél millió alatti SDI-vel küszködik. Tavaly az adagoló térdelt le, az nemrég 2 porlasztó lett cserés..
Azt meg ne is említsük, hogy egy szívódezsó sosem fog úgy menni, mint egy akármilyen modern dízel és a fogyasztása sem lesz kevesebb :/
2014. dec. 14. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Persze a turbódízel sem tilos de, azt mindenki beláthatja hogy már a neves autógyárak is (Mercedes, BMW, Audi) is rálltak a tervezett elavulás, és tervezett szervízköltségekre úgy a 2000.-es évektől :)
Rájöttek arra hogy hiába csinálnak kiváló autókat, az autóst az autó eladása után is le kell húzni különben csődbe mennének... és mivel minél bonyolultabb egy szerkezet annál több a javítanivaló is... én a 90- es évek turbódízeleire/ benzines autóira szavazok ha hosszú távon alacsony költségvetésű autót szeretnénk.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!