Havi 500-700 km távra benzin vagy dizel autó a jobb?
Komoly előny, ha a csomagtartó fele oda, a szelepeket 2X olyan sűrűn kell köszörülni és egy 24vagy 32szelepes motornál már háááát.
A kocsi is lomhább, fogyasztás is több.
Csak gáz nem lehet, mert télen benzinen indít....
Dízel megint felejtős, még évi 50eKm nél se kellene nekem.
Kerreg, kolompol, kormól, stb.
Csak benzin.
Aki majmot tart vegyen neki banánt is.
Pótkeréktartály. Semmit nem vesz el a csomagtartóból ,láthatatlan. Ja ,hogy akkor hol a pótkerék? Elfér a csomagtartóban a virslivészkerék egy csinos tasakban, vagy ahogy az új méregdrága kocsikban szokás : gyárilag hanyagul bedobnak egy ragasztósprayt, mert pótkerék ezekhez már gyárilag nem is jár.
Szelepköszörülés?? Soha életben nem kellett pedig már vagy kb 5-6százezer km-t mentem gázzal.Jó beállítás a titka az egésznek, ha szegénykeverékes akkor lehet túlmelegedés,de ha benzinüzem van elállítódva és attól lesz hengerfejes meg kokszos szutykos a rendszer akkor senki nem reklamál a benzinüzem ellen ,az tök természetes. Tudomásul kell venni ,hogy a gázüzemet is rendesen be kell lőni és nem a sufniban.
Benzinnel indítás? Ha olyan a rendszer akkor simán indul gázzal a hidegben is, de ha nem ,akkor is 2 km után átvált. Fogyaszt a kocsi 500km-en 1 liter benzint, nem igazán tétel.
Túlfogyasztás átlag kcm-es kocsinál kb 1 liter de csak kijön nagy nehezen a literenkénti 180 ft árelőnyből. Egy jó gázinjektoros rendszernél teljesítmény csökkenés sincs, régi keverősnél van : mintha ülnének a kocsiban még ketten. A pb gázt gazdaságosságban egyedül a lopott gázolajas sütőolajos régi dízel és a szintén gáz: vagyis a földgáz veri. No meg talán a full villanyautók csak megvenni őket horror.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!