Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW e34 520 v.525i-t szeretnék...

BMW e34 520 v.525i-t szeretnék használtan venni, nem egy leharcolt állapotút, viszont ugye hirdetésekben sok a sablon szöveg, hogy ez meg ez lett cserélve! (? )

Figyelt kérdés
Ugye itthon nem a legjobb használt autót venni, sok a visszatekert km, stb.. viszont a kérdésem az lenne, hogy ezen autó vásárlása után, ennél az autónál kb egy nagyszervíz mennyibe kerülne? Mert úgy érdemes autót venni, hogy utána azt lenagyszervizelik, csak magabiztosabban megy vele az ember, nem pedig attól fél sokszor, hogy mikor áll meg alatta! Nyílván elég tág fogalom ez a kérdés, de úgy egy átlag árra lennék kíváncsi, előre is..!

2014. okt. 5. 15:21
 1/10 anonim ***** válasza:

Egy százast könnyedén rá lehet egy E34-re pattintani csak "nagyszervíz" címen (vezérlés, szűrők, olajok, folyadékok) akkor is ha nincs az ég világon semmi baja.


Ez fokozottan igaz, ha még valami baja is van.

2014. okt. 5. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Ez azért nem feltétlen igaz. (mármint az elõttem szóló állítása) Az e34 egy kifutott darab. Ha m20-as 12v motor van benne az a jobbik eset olcsóbb a blokkhoz minden és egyszerûbb konstrukció.Szinte elnyûhetetlen. Szíjas vezérlésû 1db feszítõvel ami kb7500ft a szíj 5000ft. Az m50-es blokk 24v már láncos vezérlésû ami drágább de ritkán szakad el. Ez egy kicsit komplikáltabb motor de ettõl még nem rossz. Erõsebb mint a m20 meg csinosabb is. De több hibaforrással rendelkezik. De egyik sem haladja meg szerviz költségeit tekintve mondjuk egy 1.6 bora vagy egy 1.6 g astra költségeit. sõt...
2014. okt. 5. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Nem azért, de akkor csak egy alap "nagyszervíz" amit érdemes vétel után mindenképp megcsinálni ha ismeretlen az autó előélete:


- Vezérműszíj Készlet : 26E

- Egy normális légszűrő csere: 5e

- Olajszűrő : 3,5e

- Olaj 5L 10-15e között attól függően mennyire puruttya olajat vásárol a kedves tulajdonos

- Hűtővíz (fagyálló) csere max 2-3e

- Én rohadt élet egy szett gyártyát is cserélek minden használt vásárláskor ( 10e )


Ez eddig ~60e, nincs rá számolva munkadíj (mi felénk min. 15e a szervíz óradíja, már pedig a vezérléscsere nem egy otthoni elfoglaltság az emberek 90%-ának). És akkor ezek még az abszolut nagyon szükségesek voltak szvsz.

2014. okt. 5. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a válaszotokat, ment a plusz!
2014. okt. 5. 17:10
 5/10 anonim ***** válasza:

Nagyon jó autó lenne, én imádtam, de megutáltam az E34-et, ugyanis nem egy tartós, megbizható autó. Könnyen szaladnak bele a 100 ezer forintok, de még akkor is mindig van valami baja.

De amúgy ha kifogsz egy jó állapotút, akkor imádni fogod, de 100 ezer forintod mindig legyen rá félretéve.

2014. okt. 5. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Én nem tudom,hogy a T.#3-as hol veszi az alkatrészeit. Nekem azért nem ennyire borsos. És nem a legócskábbat veszem.Nekem e34 525i-m van m20b25 blokkal és 280000km-el. Nekem nem volt nagy bajom vele 7év alatt. És nem kerül többe a szerviz mint a haver 1.6-os boráján. És sz@.ok rá,hogy ki hogyan fikázza. Eszik 12-õt de meg is hálálja teljesítményben.
2014. okt. 5. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

handrix


Az árak nemes egyszerűséggel az Unix webshopjából vannak.

2014. okt. 5. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Én a Bárdi VIII.ker.nagykerébõl szoktam vásárolni, nemes egyszerûséggel. Ezek szerint ilyen külömbségek vannak : )
2014. okt. 5. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Az árak nemes egyszerűséggel az Unix webshopjából vannak."


A unix webshop az közismerten drága. Nem véletlen, hogy tudnak ebből 40-50% árengedményt is adni, ha elég sokat vásárolsz. :D


Az E34 vételnek is az a titka, mint a többi korabeli komolyabb autóé. Olcsón nem szabad venni. Egy normális patent E34 az simán több, mint háromszor annyiba kerül, mint a használtautó.hu találati listájának első oldalán található autók, nem véletlenül.


Nagy a különbség, de egy ismert és megbízható szervíz előéletű autónál előfordulhat, hogy nem szükséges pl vezérlést cserélni, mert tényleg megtörtént ( ettől persze még nem árt, és csak nyugodtabban alszik az ember.. ). Viszont minél jobb állapotút veszel, annál kevesebbet kell majd rákölteni. Az E34-re meg azért akkor is el lehet verni egy szatyor pénzt, ha minden alkatrész olcsó :)


"mi felénk min. 15e a szervíz óradíja"

Amikor legutóbb Volvo márkaszervizbe vittem a kocsimat, ott bruttó 9800 volt az óradíj. Azóta ez biztos emelkedett, de szerintem még most sincs 15k/óra - márkaszervizben! Persze, ha a Wallisba megy az ember.. :D

5-6-7000/óra körül teljesen normális és korrekt szerelőket lehet találni.

2014. okt. 5. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
0%
Nem szabad ilyen autót venni. Mert ezeket nem egy nyugdíjas Tescó-ba járó házaspár használta. Egy kicsit kivikszolják és kész. Nagyon sokan bevásárolnak vele. !!!
2014. okt. 7. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!