BMW e34 520 v.525i-t szeretnék használtan venni, nem egy leharcolt állapotút, viszont ugye hirdetésekben sok a sablon szöveg, hogy ez meg ez lett cserélve! (? )
Egy százast könnyedén rá lehet egy E34-re pattintani csak "nagyszervíz" címen (vezérlés, szűrők, olajok, folyadékok) akkor is ha nincs az ég világon semmi baja.
Ez fokozottan igaz, ha még valami baja is van.
Nem azért, de akkor csak egy alap "nagyszervíz" amit érdemes vétel után mindenképp megcsinálni ha ismeretlen az autó előélete:
- Vezérműszíj Készlet : 26E
- Egy normális légszűrő csere: 5e
- Olajszűrő : 3,5e
- Olaj 5L 10-15e között attól függően mennyire puruttya olajat vásárol a kedves tulajdonos
- Hűtővíz (fagyálló) csere max 2-3e
- Én rohadt élet egy szett gyártyát is cserélek minden használt vásárláskor ( 10e )
Ez eddig ~60e, nincs rá számolva munkadíj (mi felénk min. 15e a szervíz óradíja, már pedig a vezérléscsere nem egy otthoni elfoglaltság az emberek 90%-ának). És akkor ezek még az abszolut nagyon szükségesek voltak szvsz.
Nagyon jó autó lenne, én imádtam, de megutáltam az E34-et, ugyanis nem egy tartós, megbizható autó. Könnyen szaladnak bele a 100 ezer forintok, de még akkor is mindig van valami baja.
De amúgy ha kifogsz egy jó állapotút, akkor imádni fogod, de 100 ezer forintod mindig legyen rá félretéve.
handrix
Az árak nemes egyszerűséggel az Unix webshopjából vannak.
"Az árak nemes egyszerűséggel az Unix webshopjából vannak."
A unix webshop az közismerten drága. Nem véletlen, hogy tudnak ebből 40-50% árengedményt is adni, ha elég sokat vásárolsz. :D
Az E34 vételnek is az a titka, mint a többi korabeli komolyabb autóé. Olcsón nem szabad venni. Egy normális patent E34 az simán több, mint háromszor annyiba kerül, mint a használtautó.hu találati listájának első oldalán található autók, nem véletlenül.
Nagy a különbség, de egy ismert és megbízható szervíz előéletű autónál előfordulhat, hogy nem szükséges pl vezérlést cserélni, mert tényleg megtörtént ( ettől persze még nem árt, és csak nyugodtabban alszik az ember.. ). Viszont minél jobb állapotút veszel, annál kevesebbet kell majd rákölteni. Az E34-re meg azért akkor is el lehet verni egy szatyor pénzt, ha minden alkatrész olcsó :)
"mi felénk min. 15e a szervíz óradíja"
Amikor legutóbb Volvo márkaszervizbe vittem a kocsimat, ott bruttó 9800 volt az óradíj. Azóta ez biztos emelkedett, de szerintem még most sincs 15k/óra - márkaszervizben! Persze, ha a Wallisba megy az ember.. :D
5-6-7000/óra körül teljesen normális és korrekt szerelőket lehet találni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!