Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melegen rángat, szaggat az...

Melegen rángat, szaggat az opel astra 1.4 benzines autó és le is áll, aztán míg nem hűl le nem indul, mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés

Ma hajnalban mentem melózni,kb. 10-13 km után elkezdett rángatni,ugrálni a fordulat és le is állt! ráindítottam,beindult,de semmi alapjárat!Elvontattuk első parkolóba,irány a meló,majd meló után indítottam,azzonnal indult,de ugyan az volt,hogy haza fele kb. ugyan annyi távolság után szintén szaggatás,rángatás. Felhívtam egy autó szerelőt aki azt mondta,hogy az ínjektor van eldugulva,és vegyek adalékot a benzínhez.Haza vontattuk a kocsit,gyertya cserét csináltam,gyújtókábeleket átnéztem, hidegen ismét beindult,most nem is állt le melegen sem,viszont menet közben ugrált a fordulat néha,meg iszonyatos rángatással volt.


Lehetséges hogy a gyújtótrafó lesz a hiba?? hogy tudom kimérni multiméterrel??

Előre is köszi!


2014. okt. 1. 18:38
 1/6 anonim ***** válasza:

Nekünk EGR-szelep produkált ilyeneket, bár nem biztos hogy az.

Csak egy tipp.

2014. okt. 1. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Értem! Köszi!
2014. okt. 1. 19:16
 3/6 anonim ***** válasza:

"el van dugulva az injektor"


Hülyeség. Inkább szét kéne kapni a teljes szívórenszert és megtisztítani a sok dzsuvától, EGR szelepestől együtt.

Valamint csekkolni hogy a szelepek mennyire szorosan illeszkednek a szelepvezetőkben. Opel (GM) motoroknál előfordulhat szelepszorulás (sok-sok városi tötyörgős üzem) és amiatt nem megfelelőek a vezerlési idők, ez legjobb esetben egyenetlen járásban nyilvánul meg, rosszabb esetben olyan tünetek lépnek fel mint amiket leírtál.

2014. okt. 1. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm neked is! Holnap nekiállok,mert pénteken ismét mehetek melózni...Pékségben melózom,és éjszakai busz járat nincs...de ilyen szerelőre meg nincs szükség.
2014. okt. 1. 20:12
 5/6 anonim válasza:

Üdv!

Nálam is ugyanez a gond. Hidegen tökéletes az autó,de felmelegszik a víz,és az egyik henger leáll.

Nos,tegnap rájöttem a problémára:

Az egyik (kisebb) gond az lehet,hogy át van szakadva a hengerfejtömítés. Mégpedig azért,mert mint tudjuk hidegen kisebb a víz nyomása,a motorban a zárványok is összehúzódnak stb. Melegen viszont megnő a víz nyomása, a motor is "tágul" (hiszen vas),ezért a hengerfejtömítés "szakadásánál" víz jut az adott hengerbe,így kioltja az égést.

Ha nagyobb a probléma,akkor a hengerfejen lehet egy kisebb deformálódás,amit egy hengerfej síkolással lehet megoldani (25-40000 ft). Rosszabb esetben ez lehet még repedés, akkor hengerfejet kell cserélni(érdemes bontottat keresni).

2014. okt. 11. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Meg lett oldva a probléma! A gyújtás elosztó,volt a bűnös! Az egyik szál meg volt szakadva,és ez okozott problémát + az injektor fej volt a bűnös!
2014. okt. 13. 20:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!