Mi a véleményetek a Ford "extrém" motorikus megoldásairól?
Én tuti nem vennék turbós ezres blokkot, minimum 2.0 szívóbenzin.
Amúgy egy 1000ccm-es GSX-R tudja ezt turbó nélkül.
Hosszú élet? Hát szerintem max 250.000 km.
Számomra is rosszul hangzanak a bevezetett újítások, pl. az olajban futó szíj, ami így folyamatos kémiai "támadásnak" van kitéve. De egyelőre senki nem tudja, valójában mire számíthatunk ezekkel a motorokkal. Valószínűleg idővel egy turbófelújítással és a szíj cseréjével kell számolni, de ettől még nem kell kidobni az autót. Attól, hogy egy motor tervezett élettartama 250000 km, az nem azt jelenti, hogy ahogy eléred, szétesik az egész. Lehet, hogy megfelelő használat és karbantartás mellett a dupláját is megfutja.
Ha jósolnom kéne, én is azt mondanám, hogy ez az autó 15-20 évesen már nem lesz az utakon. Bízzunk benne, hogy nem lesz igazam, és sikerült a Fordnak valami jót összehozni.
Nem túl jó út az biztos.
Ilyenről még nem is hallottam, hogy egy gyár "csak" ennyi kilómétert adjon a motornak, ami egy autóban mindig a legtovább kitart. Szóval nem túl sok jóra lehet számitani.
Nekem a végtelenségig kihegyezettnek tűnik. Nyomatéka? Nagyon fordulatból megy?
Egyébként; a 600as GSX-R kb. 125 LE-t, az 1000es kb. 190LE-t tud. :)
Más autógyér sem tervez többre, de legalább nem reklámozzák. Ha már reklámozzák, akkor az régen rossz.
A GSX-R meg más tészta, az 12-13 ezres fordulatig megy, és azok még a 70 ezer kilómétert is nehezen érik meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!