Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vállalhatok taxis állást úgy...

Vállalhatok taxis állást úgy Budapesten, hogy nem igazán vagyok ismerős a városban /érdi vagyok/, maximum a főbb nevezetességek helyét tudom?

Figyelt kérdés

Pár napja feltettem ugyanezt a kérdést, de akkor rosszul. Akkor azt írtam, hogy egyáltalán nem vagyok ismerős Pesten. Na, ez nem így van. :D Úgy értettem, hogy "egyáltalán nem vagyok ismerős", hogy a város 70-80%-ában eltévednék, de a nagyobb dolgok jórészét tudom, merre van. Tehát ha az utas kéri, hogy vigyem el például a Keleti pályaudvartól a Petőfi hídig vagy mondjuk a Lágymányosi hídtól a budatétényi Camponáig, esetleg a Parlamenttől a Budai várig, akkor az simán menne. Ez csak pár példa volt persze. Viszont ha azt kéri, hogy vigyem el például a Kossuth Lajos utcából a szintén tucatnév Petőfi utcába /hasraütésre mondtam 2 utcanevet, azt se tudom, ilyenek vannak-e Pesten, de gondolom, hogy igen/, akkor ott nagyon meg lennék lőve. Még akkor is, ha elmondja az utas, hogy ezek az adott utcák melyik kerületben vannak. Ha nem mondja el, merre menjek vagy nem ütöm be a címet a GPS-be, akkor tuti, hogy ilyen "szokásosnevű" utcákba nem találnék oda.


Így felvennének? Amúgy B-s jogsim van és már kb. 1 éves rutinom. Amit ha interjún megkérdeznek, nyilván hozzákamuzok 1-2 évet, mert úgy több az esélyem és a vezetéssel magával semmi bajom nincs, megy pazarul. Csak ugye ez a fránya helyismeret, hogy mindössze a nagyobb nevezetességeket ismerem, de azok közül se mindent...


2014. szept. 27. 21:18
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:

Most írtál 4 szösszenetet, amiben semmi mást nem csinálsz, csak önigazolod a saját véleményed. A rossz hírem, hogy ez ettől nem lesz igaz.


A válság óta dilemma a pályakezdők esetén, hogy mindenhova fiatal, szakmai végzettséggel rendelkező jelölteket keresnek - sok tapasztalattal.

Igen, ez valóban egy ördögi kör, hiszen a fiatal ha tanult nincs tapasztalata és vice versa. De ettől még ez van, mert amíg lehet válogatni addig a munkaadó fog is válogatni.

2014. szept. 29. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 A kérdező kommentje:

Akkor amíg van tapasztalt munkaerő a munkáltató számára, addig a tapasztalatlan kb. mehet a levesbe... Velem is ez a gáz, hogy sajnos a vezetés az, amihez nemcsak a legjobban értek, de ebben is vagyok a legtapasztaltabb. Persze az olyan dolgok közül, amikből meg lehet élni. nagyon sok tapasztalatom van pl. a számítógépes játékokban, de az sajnos pénzt nem fog hozni...

Szóval ha valami teljesen más területen próbálnék állást találni /amit lehet, hogy még feleennyire sem fogok szeretni, mint az autós állásokat/, akkor oda még annyi esélyem sem lenne, mint mondjuk valami taxi/futár céghez bekerülni...



Amúgy amiket leírtam, abban azért volt némi igazság is. Vagy mire gondolsz, konkrétan mi nem volt igaz? Pl. az a rész /csak onnan sejtem, hogy erről írtam a legtöbbet/, hogy a futárcéghez sem vennének fel? Márpedig ha taxizni nem vennének fel, akkor csomagot szállítani sem. Rutin a futárkocsira is kell, nem csak a taxira. Szerintem. Az pedig tény, hogy a csomagok odaérkezése legalább annyira fontos, mint az utasé.

2014. szept. 29. 19:28
 23/33 anonim ***** válasza:
Azért nagyobb cégekhez fuvarosnak (pl. posta vagy egy ismerősöm - igaz C kategóriával - a reptéri mikrobuszokat vezeti) könnyebb bekerülni, mert mivel xar a fizetés, ezért az igazán tapasztalt sofőrök már nem is jelentkeznek hozzájuk annyiért. Persze nyilván oda sem vesznek fel mindenkit, de jóval több az esély rá, mint egy DHL futárnak bekerülni.
2014. szept. 29. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/33 A kérdező kommentje:
Lehet, hogy akkor még ez lenne egy megoldás nekem. Postakocsin nem is gondolkodtam. :D A szar fizetés meg attól függ. Ha mondjuk nettó 80 ezer, akkor annyiért inkább vezetek egész nap, mintsem egy gyárban kihajtsam a belemet... Lehet, hogy így is úgy is fos lenne a fizetés, de előbbit legalább szeretem csinálni.
2014. szept. 29. 20:53
 25/33 A kérdező kommentje:
Azt, hogy "igaz, C kategóriával" hogy értetted amúgy? Személyautós jogsija nincsen csak teherautós? :O
2014. szept. 29. 20:56
 26/33 anonim ***** válasza:
100%

De, természetesen az IS van.


Én még képen sem láttam olyan embert, akinek van C kategóriája de B nincs...

2014. szept. 29. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 anonim ***** válasza:
C kategóriánál alapkövetelmény a B kat. Szóval senkinek sem lesz C-je, B nélkül, az elég abszúrd lenne...
2014. szept. 30. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/33 A kérdező kommentje:

Soha nem is gondolkoztam eddig ezen, simán természetesnek tűnt, hogy egymástól független a két kategória. :) De belegondolva, valóban úgy a logikus, hogy aki amíg egy alap járműre /személyautóra/ nem szerez B kategóriás jogsit, az addig nem szerezhet C-t sem a jóval nehezebben és nagyobb odafigyelést igénylő kamionra.


Gondolom, busznál is így van. Aki D-t akar, annak először B-nek kell lennie. Teherautó és busz valamilyen szinten végülis ugyanaz lehet. Különböző kategória, de mindkettővel szállítani kell /egyikkel árut, a másikkal meg embersereget/ és mindkettővel művészi teljesítmény elférni az úton. :D Persze csak annak, aki személykocsihoz van szokva. Aki évek óta kamionozik/buszsofőrködik, annak nyilván természetes. Lehet, hogy az meg személykocsinál érzi úgy, hogy nem is úton van, hanem egy repülőtér kifutópályáján. :DDD /Mert ugye a nagy dög járműhöz van hozzászokva./

2014. okt. 2. 17:12
 29/33 A kérdező kommentje:
*nehezebben vezethető
2014. okt. 2. 17:12
 30/33 anonim ***** válasza:
A D-hez pedig a C alapkövetelmény.
2014. okt. 2. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!