Miért hagyták abba a Babetta gyártását?
Figyelt kérdés
A gyár bezárása előtt kifejlesztették például a Babetta 213-at. Ezt nyugati exportra készítették. Ez javított változat volt, minden szempontból jobbak voltak a menettulajdonságai, a váltójába nem kellett olaj és a krómozott sárvédőin is megakadt az ember szeme.
Helyette kínai gyártmányú robbanómotoros biciklik kaphatók, és némelyik az állítólagos 30 köbcentijével nehezebb egy Simsonnál. Ez valami szívatás?
2014. szept. 15. 15:13
1/3 anonim válasza:
Ugyanaz az indok, mint a szocialista járműipar többi megszüntetett márkájánál: versenyképtelen volt. Ott álltak 1990-ben egy akkor is már húszéves motor toldozott-foldozott kivitelével (210), elöregedett gépsorokkal, nem túl magasan kvalifikált munkásgárdával (Kolárovo nem volt ipari város). Egyszerűen nem tudtak jó minőségben, gazdaságosan motort gyártani, kolárovói Babetták minősége katasztrófa volt. És ezen nem segítettek a csilli-villi krómozott sárvédők. Ha annyira jó lett volna a kis szörnyeteg, azt vették volna a népek a japán robogók helyett.
2/3 anonim válasza:
Mert elavult volt és nem volt rá (megfelelő) kereslet.
3/3 anonim válasza:
Mert kb annyian vennék, mint ahányan a 30 ccm-s biciklit, vagyis senki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!