Peugeot speedfight 2 LC miért nem megy jobban 45-nél?
A hajtás valószínűleg el van kopva. Szíj, görgők, csúszkák, kis rugó, kontrasztrugó.
Elsődlegesen szíj és görgő kopás lehet a baj forrása.
Karburátorban egy lukacsos réz lemez, kisebb fő, és alapjárati fúvóka. Fölösleges variátor hézagoló, leömlőnél egy félhold alakú folytás, kipufogó nyakánál, esetleg a könyökcsőben. Vakcső eltávolítása, és precíz behegesztése.
Esetleg CDI fojtás, de az általában fordulatszámot korlátoz. Ha neked eléri a 45 körüli sebességet és rángat, tehát kihagy a gyújtás, vagy érzed, hogy addig EGYENLETESEN húz és majd kb. annyinál meghőköl, akkor CDI.
Ez esetben a CDI a legkevesebb, mint első válaszomban is kifejtettem a hajtásod van elkopva.
De nagyon egyszerűen tudod ellenőrizni. Leveszed a deknit (a berúgókar alatti fém borítást). Ezt krovával tudod a legegyszerűbben megtenni. Amint lejött ott lesz a szíj. A szélességét leméred tolómérővel. Ha jól láttam interneten 17,5mm szélesnek kell lennie. Ha 1mm-rel is kisebb az már jelentős teljesítményt okoz. Illetve még nézd meg a márkáját.
Gumiporra gondolsz szerintem. A szíj kopik, veszít a szélességéből és a variátoron nem tud a kifutni rendesen a szíj. Ez kb. olyan lenne mintha az autókból idővel elkopna az 5-ös sebesség és csak 4-esig tudna felváltani.
Ráadásul, ha töredezett, kínai szíj, akkor még csúszhat ráadásul. 1mm megcsúszás nem hangzik soknak, de ott veszik el az a kevéske LE, amit a motor tudna.
Nem is értem a kérdésed!
Ha itt a gy.k.-n kapsz tíz különböző tippet, akkor szétbontod az egész motort? :-D
Vidd el szerelőhöz, majd az megoldja.
Pl Kymco egyes típusainál 5 különböző helyre raknak be folytást amiből legalább 1 elektronikailag vezérelt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!