Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi swift kb 2002 körüli böl...

Régi swift kb 2002 körüli böl csak.1. 0 és.1.3. as van nem?

Figyelt kérdés
nem régiben külföldröl haza felé jövet látom hogy jön mögöttem egy swift sima átlagos kinézetű siettem igy nem szándékoztam elöle lehuzodni hisz én is mentem kb 140 el gondoltam ugy se nagyon tud gyorsabban meni erre egyszer csak ki vág és elment melletem vagy 160 al amin eléggé meglepödtem hisz tudtomal 68 lovasok nekem azért anál jóval erösebb 101 lovas automvan és nem mintha megprobáltam volna de nembiztos hogy visza tudtam volna előzni

#Swift #régi #5 ajtos
2014. szept. 2. 23:33
 1/9 A kérdező kommentje:
szoval a lényeg van ezekböl valami sport verzio? a soför nem tünt valami tuning huszárnak
2014. szept. 2. 23:36
 2/9 anonim ***** válasza:

Van 1.6-os is, de ismerősömnek az 1.3-as sedanjának LPG-vel 170 a végsebessége (óra szerint)

Viszont egy régebbi amit vezettem, szintén 1.3-as, de benzines volt, annak viszont csak 161-162 volt a végsebessége.


Ezen kívül még ott a GTI, szintén 1.3, ami simán megfutja a 200-at.

2014. szept. 2. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
értem köszönöm elvileg sima 1.3 16v volt rá irva elég gyárinak tünk de attol még lehet megvolt pöckölve egyébként magyar rendszámu volt i-vel kezdödött ezért tipelten kb 2002 körülire
2014. szept. 2. 23:45
 4/9 A kérdező kommentje:
kiderült közben hogy a utolso 2002es2003 as swiftekbe már a 86 lovas motor van amiröl azt irják nagyon megy azt a kis kasznit 10 másodperc alat viszi 100 ra és 185 a vége
2014. szept. 2. 23:53
 5/9 anonim ***** válasza:
0%

Azok a kocsik seggrakéták. A papír vékonyságú kaszni nagy szar mikor baleset van, de erre jó, hogy szálljon a szar mint a pelyva! Ettől függetlenül biztos, hogy megvolt pöckölve, mert egy ilyen kis suzuki ilyen nagy sebességnél már üveghangon megy és szét akar esni 100 valahánynál is.


Vezettem suzuki swiftet. Persze nagyon jól ismert úton, semmi bokor, egy mezőn van, nincs vadveszély és a forgalom is kicsi. Máshol nem is mernék suzuki swiftet vezetni. Katasztrófa.

2014. szept. 3. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Ezért jó megvenni ezeket a kicsi autókat. Azt hiszed, hogy megkímélt kis városi autót veszel. Erre lehet, hogy minden egyes paripáját kihajtották az autópályán.
2014. szept. 3. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
naja, az 1.6-os 92 ló körül van, az 1.3 gti meg 100, viszont mindkettő nagyjából 800-850kg, tehát bőven 10kg/lóerő alatt van a tömeg-teljesítmény aránya, ami azt eredményezi, hogy elég jól repül a gép még ezzel a viszonylag kicsi teljesítménnyel is... pl egy BMW e36 316i is 100 lóerő körül van, mégis úgy vánszorog a gti suzukihoz képest mint egy sóderes kamaz, pontosan azért, mert kb ~400kg-val nehezebb bódét kell mozgatnia ugyanakkora teljesítménnyel... vicces, hogy az 1.3 gti gyári sprintideje 9 másodperc, szóval nagyjából 1 másodperccel jobban teljesít, mint pl egy 150 lóerős 320i... :D
2014. szept. 3. 02:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

egyrészt ahogy írtad, az újabb évjáratú 16 szelepesk 86 lóerősek. Mellesleg a 68 lovas 8 szelepes is megy 165-öt, ez a gyári végsebessége, igaz az már nem naqgyon fickándozott volna mögötted 140-ről...


de, van 1.6-os, legrégebbiekbe is volt, igaz akkor még csak a sedanba, és 90 lóerős volt. A szintén újabb modellekben az 1.6-os, 16 szelepes pedig 106 lóerős azt hiszem, valamint a legelső modellek óta létezik 1.3 16v GTI, ami dupléa vezérműtengelyes, 101 lóerő, és nagyon pörgős kis méregzsák.


Érdekességképpen mondom, hogy amit te is régi swiftnek említesz, meg a nép így ismeri, az már 2. generációs swift. azelőtt még volt egy régebbi, teljesen kocka verzió, ami még könnyebb volt, de az itthon nem ismert, 80-as évekbeli autó. Viszont a 101 lovas GTI motort már abba is beletették, ahhoz a kb. 750 kg-os súlyhoz...

2014. szept. 3. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Na akkor a tisztán látás végett!


Amit ma MO-on "régi Swiftnek" hívnak az a Swift MK3-as szériája, amit 92-03 között gyártottak Esztergomban. Ezekből készült 1.0 (csak ferde hátúban), 1.3 (8 és 16 szelepes változat-mind 2 kivitelben) illetve 1.6 (csak sedanban). A GTI-t 83-91 között gyártották. 83-88 kocka, 89-91 gömbölyű GTI, ezeket pedig csak 3 ajtós ferde hátú modellekbe rakták.


-1.0: 53LE, 140 körül van a vége. Nem valószínű, hogy ezzel találkoztál.

-1.3 8V: 68LE, 165 a végsebessége (4-ben).

-1.3 16V: 84LE ~180km/h

-1.6 16V: 92LE ~180km/h

-1.3 16V GTI: 101LE -195km/h

+ volt még egy japán belpiacos GTI is, ami 113LE volt.


Összegezve, ha 3 ajtós ferde hátú volt, akkor 1.3 16V, vagy GTI volt, ha Sedan, akkor 13 16V, vagy 1.6 lehetett az "ellenfeled".

2014. szept. 4. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!