Az mért van yamaha tzr 50?
valószínűleg azért, mert a kis teljesítményű motor akkora sebességnél, már nem bírna el egy hosszú fokozatot, kb. lassulna a gép, tartani se tudná a tempót
tök felesleges a 6. fokozat, az 5 bőven elég lenne, de jól mutat a katalógusban, meg gondolom a fogyasztási adatokat is lehet vele cicomázni
minél hosszabb az áttétel annál kisebbek a lyukak, és kell a 6 sebesség, hidd el, emelkedőn felfelé még a 10 is kevés lenne ezekbe a kihegyezett gépekbe...
nálunk a faluban vagy egy olyan domb, aminek ha nekimegyek lendületből 4-esben 55-el felrepül, mert megvan a fordulat, de helyből indulva nem bírok 1-esből 2-esbe felváltani, mert váltás után nagyon visszaesik a fordulat olyan alacsony tartományba, ahol semmi ereje nincs a motornak, válthatok is vissza 1-esbe és vánszoroghatok fel 15-el... ez rossz ezekben a kihegyezett 50-esekben, alacsony fordulaton semmi erő, ezért kell a 6 fokozat, sajnos ezek nem simsonok, hogy alapjáraton felgurul...
nem lehet úgy kialakítani egy 50-es motort, hogy leadjon 8,5 lóerőt 10 ezres fordulaton, de közben legyen is benne nyomaték már 3 ezernél... a simson pont ellenkezője ezeknek, nincs benne 8,5 ló, hanem csak 3,7 , de alacsony fordulaton is elballag, ezért elég bele 3-4 fokozat...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!