A Lada új típusú autói miért nem terjedtek el Magyarországon?
A Dacia is nehezen robbant be, mikor megjelentek az első Loganok, és mondta valaki, hogy 3 milláért Daciát vettem, na hát arra furcsán néztek. Aztán teljesen elterjedt, normális márkává vált.
De mivel hazánkban a Lada még elterjedtebb, mint a Dacia, kevesen vetemednek rá, hogy 3 milláért új Ladát vegyenek, már csak a szomszéd miatt is.
A Renault Magyarországon itt van a Renault és Dacia márkákkal. Ráadásul Oroszország nem tagja az EU-nak, ez már árnövelő tényező.
2000 körül voltak "új" ladák, nem voltak sikeresek. Úgy is mondhatnám, hogy már autót is lehetett venni hasonló összegből. A Niva viszont maradt, mert a hasonló képességű autókhoz képest olcsó volt, ez volt minden előnye. A GM-AutoVAZ által gyártott Chevrolet Niva is rendkívül igénytelen volt belül, bár a külseje elég jól sikerült.
Azért nincs Lada, mert nem lehetne eladni. Magyarországon a magánszemélyek nem járnak olyan sűrűn új autókat vásárolni, mint néhány éve. Aki újat vesz, annak elvárásai is vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!