Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen környezetvédelmi...

Milyen környezetvédelmi besorolásba esik?

Figyelt kérdés
Behoznék németből egy 2002-es, faceliftes, 318i sedan BWM-t 1995 cm3-vel. Amiket találtam a neten, ott a 1999-2001-es 1885 cm3-s 318i BMW-nek EURO 3-at írnak, de ezzel az újabb motorral (1995cm3) EURO4-et írnak a hirdetésben. Most akkor hol találok erről hiteles infót?

2014. aug. 6. 18:16
 1/6 anonim ***** válasza:
Elsősorban a következőt kéne megtudnod. Van egy alszám a német forgalmiban. Az a szám adja meg az itteni besorolást. Sajnos hiába írja a német, hogy euro 3-as a motor, ha az alszám szerint itt csak euro 2-es a besorolása. Én így jártam az enyémmel. Kint euro3 volt a besorolása, itt meg Eu 2-őt kapott és az illetéket is így fizettem.
2014. aug. 8. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Abban még a régebbi elavult N42B20 motor van, amiről jól írják a katalógusban hogy euro3. Amúgy meg mi a rézfahaszú bagolynak hozol külföldről be amikor itthon is van elég eladó? Azt ne mondd, hogy olcsóbb. Első kézből tudom, hogy a végén nem lesz az. Most még drágább is lesz az Euro árfolyama miatt. Azt se mondd már hogy jobb állapotú, mint a magyarországiak mert azokat is inkább onnan hozták ami itt van. 1000szer jobban jársz ha itthon keresel egyet. Azt hozták ide eleve amit érdemes. Ha kifogsz olyat amit itthon vettek meg eredetileg is, abban sokkal kevesebb kilometer lesz és az itthoni újgazdag aki annak idején megvette ugyanúgy elhordta rendes szervizbe. Ja még egy jó tanács, a N42B20 motornak van egy tervezési hibája a láncfeszítővel kapcsolatban. Ha szakad a lánc vagy átugrik több fogat hagy ne írjam mi lesz az eredmény. Kapásból szét kell kapni és átnézni cserélni amit kell megelőzendő a bajt ami jó pénzes móka lesz. N42B20 ezért se vennék és azért sem mert ez még nem kapta meg azt a szelepvezérlést amit a N46B20. A príma megbízható N46B20 motorral 2004-től gyártották őket. De azt meg elég drágán kapsz majd jót. Kevés kilométerrel meg se tudod majd fizetni.

Hali: egy autószerelő

2014. aug. 10. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ja még a 1999-2001 a M43TUB19 118 lovacskás motorral Euro2 lesz itt. Ebből is látod a németektől már elhordták a jó kocsikat kelet-európába és amit ott most meg tudsz venni az már csak a szhar.
2014. aug. 10. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
A második válaszadó szövegét olvasva elsőre elhittem minden szavát, meg is voltam ijedve rendesen, azonban a papírmunkák végére érve kiderült, hogy szerencsére nem minden úgy van, ahogy Ön leírta. Euro 4-es lett a motor Magyarországon is bejegyezve, illetve ilyen állapotú, 187ezer kilométeres (májusban 182ezernél szervíz - ehhez könyvben pecsét) autót nem találtam ebből a fajtából. Kívül nincs szépséghiba, nem is gyári lemezfelni van rajta, nyári guminak ez a második nyara, tavaly lett vége újonnan. És mindent minden papírral és hazahozatallal együtt 1,1 millió. Nekem ilyet nem sikerült itthon találnom. Üdv: egy boldog tulajdonos
2014. aug. 26. 12:40
 5/6 anonim ***** válasza:
A magyar forgalmiban milyen szám van a V.9 résznél? Ha 06, akkor az még EURO-III. A 09, 10, 11 az EURO-IV.
2017. jan. 29. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ha a magyar forgalmiban a V.9 résznél 04 van, az EURO-II.
2017. jan. 29. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!