Megszorult a simsonom vagy mi a tököm?
A kétütemű motor nem egy bonyolult dolog.
Ha megnyugodtál gondold át mit ronthattál el. Az új henger-gyűrű-dugattyú felrakásánál még előtte illik berakni dugattyú nélkül a gyűrűket a hengerbe, leellenőrizni a hézagokat. Túl kicsi = megszorulás, túl nagy = nem maximális teljesítmény.
Én arra tippelnék, hogy elakadt a gyűrű valamelyik nyílás (jellemzően a kipufogó tud lenni, az elég nagy) élében.
Lehet gyűrűket kell cserélni, esetleg újrahónolni a hengert ha kicsit meghúzta a hengerfalat. Legrosszabb esetben újrafúrni.
Aztán legközelebb nyugodtan, hozzáértő segítségére vagy legalább tanácsaira támaszkodva rakni össze.
Miért kezdenéd el szétverni, akár fával, akár mással ha nem tudod miért akadt el?
Nézz be erős lámpával a nyílásokon,hátha látsz valamit.
Ha onnan semmi, akkor le kell emelni a hengert (nem csak a hengerfejet) - a legritkább esetben szorul meg egyszerre a dugattyú és a forgattyús mechanizmus: így kiderül melyik a ludas. Ha a henger, akkor valahogy ki kell nyomni, ha valamelyik csapágy, akkor meg blokkszéthúzás.
De ne üsd gondolkodás nélkül, mert csak további károkat okozol, pl. ha valamelyik főtengelycsapágyad állt be és ütöd a dugattyú tetejét, akkor még meggörbítheted a hajtórudat is ha elég erős vagy...
Ha valami kérdésed van, hogy mit csinálj, milyen sorrendben, hogyan, akkor kérdezz nyugodtan. Kevésbé égő, mint egy héten harmadszor visszamenni a motorosboltba ugyanazért az alkatrészért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!