Szerintetek mikor lesz megint magyar motorkerékpár?
Talán akkor amikor lesz újra Ikarus busz, Dutra traktor, Pannonia, Taurus gumi, Vas és Fémművek... szóval minden amit tönkretettek. Jelenleg Magyarország politikája nem engedi a Magyar vállakozásokat élni! Kell a külföldi, hogy legyen kinek a seggét nyalni! Credo busz sem kell, inkább leharcolt 10 féle külföldi busz aminek a karbantartása 10x -ese egy magyar busznak amit idehaza, magyar munkaerő gyárt és magyar alapanyagokból (világszinvonalu tartós buszokat gyártottunk)! Sajnos az ipar teljesen tönkrement. Minden összefügg mindennel. A gépgyártás függ pl a bányászattól, gumigyáraktól, öntödéktől... de ezt mind tönkretették, újáépíteni komoly infrastruktúra (ami nincs idehaza)!
Motorkerékpárral sincs máképp! Csepel bringák is külföldi kézben vannak és minden magyar találmány, mivel saját kis hazánk nem támogatja! Kissebb vállalkozások is csődbe mennek ,hát még egy Motor gyár. Tudom fő a pozitív hozzáállás, viszont ez nagyon kevés ahhoz, hogy létrejöjjön mindaz amit egy átlagember , de még egy milliárdos sok kapcsolattal is létre tud hozni! Minden esetre csak sok sikert kívánok azoknak akik megpróbálják!
Azt hogy szar volt nem mondanám, mivel a pannonia licenszét a honda vásárolta meg.
Danuvia akkoriban terepgyorsasági versenyen 3. helyezett lett. Pannoniákat meg (szintén akkoriban '50-es-60-as évek) vitték külföldön mint a cukrot. Yamaha szeretett volna társulni a pannoniávalal ami szintén nem azt mutatja hogy kora gyenge terméke lett volna, Bol d’Or -on kettős futamgyőzelmet is szerzett. Egyedül az anyagminőség hagyott kívánnivalót magaután.
# 4/7
Ne az utolsó Mz hasonlítsd az első Pannóniához cuni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!