Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s51 hidegen sokkal...

Simson s51 hidegen sokkal jobban megy, mint melegen. Mitől lehet ez?

Figyelt kérdés
Simson 60/4, rezo stb., hidegen mocskosul megy, viszont minél melegebb, annál lustább. Sokat kaphat, amit csak hidegen bír felhasználni? Melegen egyébként van hogy csak nagyon nehezen pörög fel alapjáratról. Megszakítós gyújtás. Mit lehetne esetleg tenni, hogy melegen is úgy mennyen, mint hidegen?

2014. júl. 30. 22:17
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
0%
Szét van hajtva. Melegen nincs kompresszió azért nem megy.
2014. júl. 30. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Ja. :) xDDD nem rég lett vége a bejáratásnak
2014. júl. 30. 22:35
 3/14 anonim ***** válasza:
Ettől még lehet szar. Üzemanyag keverék rendben? Szívatóval megy jól vagy anélkül is hidegen? Ha csak szívatóval megy jól vagy benzinszegény a keverék vagy nem kap rendesen naftát.
2014. júl. 30. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 Pandas74 ***** válasza:
Probaldd ki rovid szakaszon legszuro nelkul,ha jobban megy csereldd ki a szurot!SEgithet meg a gyujtas pontos beallitasa,valamint a karburatorban a fuvokak gyarinak megfelelore valo csereje,a subertut is probalhatod lejjebb engedni.Az uszohazban allitsd be a megfelelo szintet is!Aztan proba.
2014. júl. 30. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm, szivató nélkül természetesen. Naftát biztos kap, sőt az a sejtésem, hogy sokat, mert melegen sokszor alig akar felprgni alapjáratról, hallani h sokall.
2014. júl. 30. 22:46
 6/14 anonim ***** válasza:

Dobd le róla a rezót,és tegyél fel egy normál kiput,nézd meg úgy...

Nálam szintén ezvolt,rezóval hörgött,gyárival kiállt kerékre.

2014. júl. 30. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

Menyi marhaságot írtak már itt előttem, csak azt nem amivel kezdeni kéne a hibakeresést adott esetben...

(persze lehet hogy azzal van gond amit írtak, de nem rögtön azzal kell kezdeni hogy cserélünk mindent. Először meg kell próbálni beállítani)

Ha hidegen jó melegen nem akkor jó eséllyel karburátor beállítással van gond.

Méghozzá az hogy túl sok üzemanyagot kap.

Súbert tűt tedd lejjebb(lemezt egy rovátkával feljebb) és próbáld ki úgyis. Ha szükséges akkor még lejjebb.

Valamint ellenőrizd hogy a szívató megfelelően zár-e. Nem enged-e több benzint akkor is amikor nem kéne.

2014. júl. 30. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm, a szivatót már néztem . Akkor lejjebb rakom a tűt. A Vrezot nem dobom le, rengeteget dob rajta, ès gyári puffal is ugyan ez volt
2014. júl. 30. 23:37
 9/14 anonim válasza:

Amiket leírtál simson betegség. Valószínű nem ártana egy dugattyú/győrű csere, hengerfuratás, gyújtás/alapjárat állítás. Esetleg a karburátorban a tű magasságának állítása, ha jól emlékszem 3 állítási lehetőség van. Ha lekapod a hengerfejet ujjal érezhető ha ki van peremesedve.

A reggeli levegő hidegebb, ami annyit tesz, hogy egyben tömörebb is. Több oxigén jut így az égéstérbe. És jobban is hűti a hengert így jobb a kompresszió.

2014. júl. 31. 05:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim válasza:
9-es vagyok. Bocs, most olvastam, hogy fel lett újítva. Hengerfúrás is volt vagy csak dugattyút és / vagy gyűrűt cseréltél?
2014. júl. 31. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!