Erről a BMW-ről e39 525 tds milyen tapasztalataitok vannak?
Erről itt, ni? Vagy mit értesz azon, hogy "erről"?
Na de ezt a fura fogalmazást félretéve, ezt olvasd el:
"A Népítéletben bóklászva az derül ki, hogy eléggé megosztottan ítél a nép. Bőven van olyan ítélet, ahol tréleren végzi az autó, de nem egyedi a fődarabcsere sem. A Tds motor szinte minden ítélkező szerint hajlamos a meghibásodásra, de nem csak ez a baja, hanem a légkondisüntől kezdve a tankszellőztető rendszerig bármi okozhat leállással és trélerezési szituációval súlyosbított családi karácsonyt...
De az 525tds nem véletlenül olcsóbb a többinél. Ez talán a legrosszabb választás ebből az E39-es típusból."
Nem jó a TDS, volt a haveromnak, de amúgy is hallottam, hogy problémás nagyon. És megeszik 7-8 litert. Inkább egy 520i, talán olcsóbb is mint a dizel, eszik olyan 9-10 litert, de sokkal jobban megy a TDS-nél, és tuti nem kell turbót, hengerfejet, és adagolót cserélned, amik együtt kiteszik egy 520i árát.
Esetleg nézd meg az 525 D-t (nem TDS), az már jó motor, de sokkal drágábbak is. És ott van az 520 D is.
bar ez 1 Omega, de motor 1:1 relativ 570K km motor meg nem volt bontva.
engem 2x hagyott ott, immo beazas, ac.
nem egy erogep, ugy h ritkan padlozok, de haladosan hasznalom 10~11L
vszinu benzines lesz a kovetkezo, aztan ki tudja :)
A TDS-ek új korukban jók voltak, de kb mindenki hajtotta őket - főleg a második, harmadik gazdák. Utána meg már sorozatosan jöttek a hengerfej, adagológondok.. ( a hengerfejprobléma az összes TDSt végigkísérte, de az egyik BMW fórumon olvastam már olyat is, hogy ebben valószínűleg közrejátszhatott sok kókányolás, szétszedés után a síkolások elmaradása stb..)
Ma már ezek "öreg" motorok, és ha nem megfelelően gondoskodtak róluk, akkor abból csak a szívás van.
Egy olyannal ami megkapott mindent és megfelelően vigyáztak rá, azzal nem sok gond lesz - de ezek szörnyen ritkák. Havaromnak volt egy E34 325tds-e, anyagárban 250 000 körül rendbe szedte a motort, neki utána semmi baja nem volt vele a totálkárig- tegyük hozzá ő autószerelő saját műhellyel :)
Azért a 20i az sokkal egyszerűbb és hosszútávon is megbízhatóbb konstrukció lett.
most mar en se irok jot :@
amelyik autoba 2.5 tds van, azzal mindig lesznek gondok, lapatolhatod bele a 100ezreket! de sosem lessz jo!
legutolso hiba az ac halala volt, elotte volt par nyugis honap.
hibalista amik igy most hirtelen osszeszort! :
csapagy
automata, d be nem all meg a valto
kb az osszes porlaszto korul go van, hiaba cserelgetem a res csoveket, szetmennek! tocsa a kocsi alatt mindig! porlaszto korul nem resolajbol is elkezdett, pedig jo a porlaszto, van par pluszba is...
beverte 1 ko a szelvedot
majd hazafele jovet szetdurrant a go cso, igy mar kb 45~50L ment el, aztan jott a game ower, megalt, inditok, kb 200m hidra fel, nincs ero, kuzdok h ne ott aljon meg, eleg veszelyes lett volna, dombon lefele all meg, kicsit nehezen forgat, erdekes nem olaj kek fust, de budos! megall, kicsit forgat, tobbe nem forgat fem hang es elhalgat!
sok penz ment el lampakra, izzokra semmit se ert! xenon lett volna a jovo, bar ez omegas problem.
vegig egett a vezetek is, ha nem szakmam nyomhattam volna oda is a 100K kat.
annyiszor allt meg, h mar meg se lep a hirtelen eltuno szervo (fek/kormany)
az olajtekno szinte mindig kap fekvo rendortol, ido kerdese es mint nalam bumm.
es………
a bagoer vett 626 os mazda sosem hagyott ott! vicces mikor azzal elesztettem az omegat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!