Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda CRX DelSol ESI 140-150LE...

Honda CRX DelSol ESI 140-150LE lehetséges?

Figyelt kérdés
Alapból tudtommal 125 LE. Chiptuningal elvileg meglesz a 140(bár nemtudom) Mellé egy sport kipufogórendszer , Sprot vagy direktszűrő, és ezek itán belövetném a motor vezéslést a könnyeb gázáramlások hoz, elérhető lenne a 150LE? annál többet nem nagyon akarok kihozni, szerintem bőven elég lenne bele. Nem tudom mennyire bírná a gyári hajtókar pl. Vagy bármelyik gyári motoralkatrész. Ha szükséges cserélném esetleg könnyíttetném azokat is. Tudom nem kevés pénz, de szépen apránként meglesz :)
2014. júl. 25. 09:33
 1/9 anonim ***** válasza:
0%
Szerintem meg inkább 1.9 TDI !!! Csak nem egy hulladék hondában hanem egy 4 es golfban.
2014. júl. 25. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
akkor sem kellene Diesel ha ingyen adnák :D Golf meg végképp nem. fapados :D Diesellel max bevásárolni járok, faterom Volvojával :D De nem autóvásárlási tanácsot kértem, köszönöm :D
2014. júl. 25. 09:49
 3/9 anonim ***** válasza:
Benzinesnél (szívó) +10-15% a reális. Magyarul 140 inkább, de lehet összejön a 150 ló is!
2014. júl. 25. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
igen, Chippelésre 140 lovat írtak. na erre jön mág utána a komplett kipufogórendszer és szűrőrendszer akönnyebb gázáramláshoz, ami önmagában nem sokat ér, de ha belövik a motort , az is plussz teljesítmény. ezért gondolkodtam 150LE-ben. csak a gyári motor például nem tudom mennyire bírná :D Mert ha rövidtávon hazavágná pl a gyári hajtókart, akkor először a motor alaktrészeit cserélném erősebbre.
2014. júl. 25. 09:53
 5/9 A kérdező kommentje:
Elnézést az ékezeti hibák miatt, külföldi billentyűzetem van, és nincsenek jelölve az ékezetes betűk, egyedül az á és é betűt tudom fejből, néha ezért becsúszik 1-1 hiba :D
2014. júl. 25. 09:54
 6/9 Beviz Elek ***** válasza:

#1

Szerintem pedig teljesen fölösleges elkezdeni újra a Honda vs VW, a benzin vs dízel, stb stb vitát, ami csak gyűlöletet kelt. A kérdező leírásából is látszik, hogy nem normális, bármennyi pénzt rá tudna költeni a sz ros kis CRX-re.


Én is Primerámra költöm minden pénzem;)


Nem tudom mennyi hozható így ki belőle, de szerintem inkább az a fontos, hogy az előző gazdik hogy bántak vele. Ha egy lepukkant elkopott motor van benne, azt hiába chippelteted.


Szeretem a Hondákat, de nem tudom milyen motorok vannak az egyes típusokba. Ha van olyan lehetőség mint a Primeráknál, akkor ennek járnék utána:

Nekem a nagyobb motor 2.0, abból is 2 féle rohangál nálunk. 131 paci alap és 150es GT. A GT és az alap cseréje az szinte semmiből nem tart, jóformán ugyanaz. Tehát ha tönkremegy a motorom, veszek bele (már van is otthon) egy másikat, kicserélem az ecuval együtt aztán jóéjszakát, tuningoltam 20 pacit rajta.

Ha nem GT-t rakok bele, akkor japán belpiacos 190 pacist, ugyanaz az egész motor alapja, sőt, ugyanilyen autóba is gyártották, csak nem európának adták.

Tehát se átalakítás, se semmi nem kell.


én a helyedben megnéznék ilyen lehetőségeket is...

2014. júl. 25. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
chippelést úgy is meg tudják oldani, hogy 100-as benzinhez lövik be a vezérlőt, akkor több kraftot lehet nyerni, mert nagyobbra lehet állítani az előgyújtást anélkül, hogy kopogni kezdene a motor, viszont onnantól kezdve csak 100-as benzint tankolhatsz bele
2014. júl. 25. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
140-150 lóerő lehetséges? Az. Miért ne lenne, ha szakszerűen tuningolják nyilván erősebb lesz. Hogy 140 vagy 150, azt nem tudom de majdnem mind1. VTI-ket néztél már?
2014. júl. 25. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Néztem, de azok szinte mind szét van hajtva :/ Nehéz olyant kifogni ami jó motorikusan és még eladó is.
2014. júl. 26. 09:08

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!