Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik japán márkát választaná...

Melyik japán márkát választanátok? Mi nálatok a rangsor?

Figyelt kérdés

Nálam: 1.Infiniti

2.Lexus

3.Subaru

4.Toyota

5.Honda

6.Mitsubishi

7.Nissan

8.Suziki



2014. júl. 24. 16:36
 1/6 anonim ***** válasza:
0%
egyiket sem.
2014. júl. 24. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Mostanság Yamaha-n gondolkozom, de látom az nincs a felsorolásban :D
2014. júl. 24. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Toyota

Honda

Mitsubishi

2014. júl. 24. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Én meg Kawasakit szeretnék venni :D

Kocsik közül nem állítanék rangsort, de én Nissant vennék (veszek), de a Toyota is szimpatikus, csak drágább. Kényelemben nem tudom, hogy jobb-e, de a Nissan is nagyon megbízható, legalábbis az Almera és Primera első generációja benzinmotorral.

2014. júl. 24. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Infinity és a Nissan lényegében ugyanaz az autó, mint ahogy a Lexus és a Toyota is, csak mivel drágább autó ezért más emblémát raktak rá hogy megkülönböztessék őket.
2014. júl. 24. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Mi alapján kell rangsort állítani? Ha vennem kéne szerintem mindegyik szóba jöhetne bizonyos feltételek alapján, ugyanakkor mindegyiknek megvan a hátránya is, nem egyértelmű, inkább véleményezem őket.


Toyota - Japán Volkswagen, nem szimpatikus a világvállalati hozzállás az autóiparhoz, de a Priusszal vagy az IQ-val kicsit nekem is elcsavarták a fejem, ezek az új dolgok nagyon érdekelnek (vagy pl az amcsi FJ2000). Máskülönben nem hiszem, hogy valaha is Toyotás lennék, az autóik többsége hidegen hagy.


Lexus - Akinek van, azok eléggé meggyőzően nyilatkoznak róla, de nekem még ez is nagyon Toyotás - hacsak nem BMW/Audi/Merci helyett kéne keresnem valamit (ami elég valószínűtlen), akkor nem pálya.


Nissan - Mióta a Renault csoporthoz tartozik van pár érdekes autójuk, egyere jönnek fel a ranglétrán, meg előtte is csináltak jó dolgokat, s aztán ott van egy erős off-roados és sportautós szegmens is, meg kisteherben is ott vannak.


Infiniti - Ezt az araboknak meg amcsiknak találták ki, nem nekem, Ká-európai embernek. Ebben sem látom a pluszt, vagy az újítást - marketing meg brandépítés az persze van...


Subaru - A boxermotor szép és jó és a 4WD szegmensben is erősek, szóval ha kis ráfizetéssel keresnék valami egész évben használatos jószágot magas összeszerelési minőséggel, akkor errefelé kacsingatnék. Kár, hogy őket is egyreinkább be akarja olvasztani a Toyota (lásd BRZ). Az elmúlt 20 évben mindenkinek a kék rallys Imprezák ugranak be a márkáról, de szerintem jobb lenne, ha ezek helyett inkább a kisautóikat nyomnák az európai piacon, nem a 300+ lóerős fenevadakat.


Honda - Valahogy mindig a túlárazottság ugrik be róla. A VVTi és társaik sosem nyűgőztek le, egyre bénábbak az EU-ban: az űrhajós Civicek undorítóan néznek ki, az új Accord késik, a SUV-ok és crossoverek nagymamáknak valóak és a dízellel is késlekedtek. Ja, és az S2000-t is kivezették. Ez a márka nagyon nagy bajban van, s ezt magának köszönheti.


Suzuki - Igazából mindig nagyon racionális autókat hoztak a mi piacunkra, kár, hogy az olcsójános megoldások sokszor nyomot hagytak az autóikon, de mégis inkább Suzi, mint Dacia. A magyar autós társadalom azért elég hálás lehet, hogy anno ők hozták ide gyárat, mert viszonylag jó minőségű, olcsó autókkal árasztották el a hazai piacot. A magyarok sokkal többet költenének ma is autó fenntartásra, ha akkor mondjuk a Ford Fiesta vagy a Fiat Uno gyártása költözik ide...


Mitsubishi - Szerintem a 4x4-ben ők a legjobbak, valamint a japánok között is ők gyártják a legjobb pickupokat. A többi autójuk is viszonylag normális árkategóriát képvisel, kár, hogy a Hondához hasonlóan valahogy ők sem tudnak kimagaslót mutatni és lassan jönnek az újdonságok - átlagos vagy az alatti teljesítmény, szintén anti-dízel kínálat.


Mazda - Szép, jó, bőséges kínálat, de mégis messze áll az én lelki világomtól. Viszont ők voltak az elsők, akik nem a nyugati autók formavilágát majmolták, hanem a Zoom-Zoomal elkezdték a saját útjukat járni, s ezt mindig is becsültem. Tiszteletre méltó márka, a surranópályán.


Daihatsu - Nagy kár, hogy kivonult ez a nagy múltú márka pár éve az EU-ból, de azért ránk hagytak sok-sok érdekes modellt, igazi csodabogár és kis fenntartású autókat. Azért írom be őket is a listába, mert szerintem ez lenne az a márka, aminek meg kéne testesíteni a japán autót az európai piacon. Igaz, ők is Toyota-brand, de mégis sokkal egyedibb dolgokat csináltak, s be merték hozni a kei-carokat ide is. A többi márka, amik egyre inkább az egyen-autók felé tart, s ebből én nagyon hiányolom a Daihatsu-féle játékosságot.

2014. júl. 24. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!