Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Audinál a Quattrro hajtásnak...

A Audinál a Quattrro hajtásnak mik a hátrányai? Első sorban az 1994-1997 között gyártott első A6-osokra gondolok. De alapvetően is.

Figyelt kérdés
2010. jan. 8. 22:53
 1/5 anonim ***** válasza:

Külön a quattrora jellemző hátrány alig-alig van, mert ez a rendszer (mármint az eredeti, hosszmotorra kitalált változata) rendkívül fejlett és megbízható. Az összkerékhajtásokra jellemző problémák megvannak itt is: a nagyobb mechanikai veszteségek növelik a fogyasztást, a rendszer elemei pedig a saját tömeget dobják meg.

Az A6-osoknál elsősorban az üzemanyagtankot szokták említeni, mint fő problémát. Igaz, ezt is inkább a következő szériánál: a hátsó differenciál helyigénye miatt a tank két félből és - ha jól emlékszem - három szivattyúból áll, amivel csak a gond van.

Ezen kívül - ez is típusfüggő - a csomagtérben szoktak néha érdekes formájú domborítások lenni, hogy elférjen egy-egy szerkezeti elem.

2010. jan. 8. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Nos, javaslom olvasgasd át a totalcar népítéletet.

elég mókás mikor több százezres tételek ellenére 4-5 csillagot adnak egy egy audinak.

Nem tanácsolom, mivel nem tudod "megnézni" hogy milyen belülről.

Anno amikor tervezték nagyon jó kis szerkezet volt, bár a tényleges terepjárási képessége ma már a nullával egyenlő.

Sajnos sok a széthajtott példány a piacon, ezért kíméld meg magadat, De ez elmondható a VW konszern összes 2.5tdi audijáról. Nincsenek 300.000km alatti jószágok 2004ig bezáróan tuti!

2010. jan. 8. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

"a tényleges terepjárási képessége ma már a nullával egyenlő"

Azt azért érdemes tudni, hogy a quattro-hajtást egyáltalán nem terepjárásra tervezték. Eredetileg az Audi quattro coupé kapta meg ezt a hajtást, ami nem volt más, mint egy raliautó közúti, homologizációs változata. És mivel ralihoz tervezték a hajtást, nem volt fontos, hogy bármilyen terepet megmásszon, bőven elég volt, hogy aszfalton és murván kiegyensúlyozott kanyarodási tulajdonságokat, illetve nagyon jó vonóerő-átadást biztosítson.

Ehhez képest a "majdnem nullával egyenlő" terepjárási képesség is extrának számít :-)

2010. jan. 8. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

a 3.-al egyetértek, a 2. nem tudom miért okoskodik..


Ha jó állapoút fogsz ki nem lesz baj.


Már az összes ilyen 84-97 Audi A6 kérdésedre válaszoltam és azt kell hogy mondjam: vedd meg! :) Sok Sikert!

2010. jan. 9. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.Még azért várok hozzászólásokat.
2010. jan. 10. 15:54

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!