Babetta gyújtás?
az a helyzet, hogy nem a gyújtáson múlik(csak)...megfelelő szívás, akadálymentes kipufogás, jó benzin,jó gyertya...stb.
ha nem megszakítós a gyújtás(az enyém nem) akkor nincs a gyújtás részéről akadály...
de annál több gond máshol
kicsit sok a 10000...talán nyolc...
Babetta gyújtás ekkora fordulatnak amúgy se örül nagyon, a piros Tranzimos (egybetrafós) dolgot felejtsd el, külön CDI-s cucc kell neked, amivel vigyáznod kell, mert télen szétfagyhat. A lényeg, hogy fekete doboz+ Babetta trafós szettel erősebb a szikrád, és valószínűleg magasabb fordulaton is patika lesz. Ajánlom, hogy szerezz be egy komolyabb gyújtótekercset, így magas fordulaton segítheted szegény öreg technika erejét.
Illetve könnyíteni érdemes a lendkereket.
De a fordulat semmire se jó magában, főleg nem egy széria gépnél. Ilyen fordulatnál ügyelni kell a keverékre is, nehogy túl sűrű legyen. Szóval ne a 10.000-es fordulatra fókuszálj, inkább arra, hogy terhelés alatt mennyit forog, és milyen gyorsan pörög fel. A gyújtás az utolsó lépcsőfok, érdemesebb több felömlőt, nagyon hengert használni, kipufogót cserélni rezósra, és akkor ez hozza magával a többit, mert kell új csapágy, jó minőségű, mert ugye 10.000-ig pörgetni akarod, aztán ehhez a teljesítményhez kell vastagabb tányérrugó, különben megcsúszik a kuplung, és ha mindezzel megvagy, variálhatsz a lánckerékkel. Feltételezem amugy, hogy kitűnő, és jó fékeid vannak, különben bele se kezdj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!