Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Babetta gyújtás?

Babetta gyújtás?

Figyelt kérdés
babetta gyújtással mit csinálják hogy a motor kiforogjon akár 10000-ig is?
2014. júl. 16. 14:22
 1/10 Dörmögő ***** válasza:

Ez a kép segíthet

[link]

2014. júl. 16. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

az a helyzet, hogy nem a gyújtáson múlik(csak)...megfelelő szívás, akadálymentes kipufogás, jó benzin,jó gyertya...stb.

ha nem megszakítós a gyújtás(az enyém nem) akkor nincs a gyújtás részéről akadály...

de annál több gond máshol

kicsit sok a 10000...talán nyolc...

2014. júl. 16. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
simsonra rárakják. pörög mint egy láncfuresz. eddig jo volt de mar nem forog csak kb 3000-et. piros tranzimo feliratú dobozom volt hozzá de.
2014. júl. 16. 15:23
 4/10 anonim ***** válasza:
pedig elméletilg jónak kell lenni..szerintem ne gyújtásproblémád van...
2014. júl. 16. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
gúglizd be a babetta tuningot...
2014. júl. 16. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
guglis csak komplett épített elektronikát tanacsol.
2014. júl. 16. 18:10
 7/10 anonim ***** válasza:

Babetta gyújtás ekkora fordulatnak amúgy se örül nagyon, a piros Tranzimos (egybetrafós) dolgot felejtsd el, külön CDI-s cucc kell neked, amivel vigyáznod kell, mert télen szétfagyhat. A lényeg, hogy fekete doboz+ Babetta trafós szettel erősebb a szikrád, és valószínűleg magasabb fordulaton is patika lesz. Ajánlom, hogy szerezz be egy komolyabb gyújtótekercset, így magas fordulaton segítheted szegény öreg technika erejét.


Illetve könnyíteni érdemes a lendkereket.


De a fordulat semmire se jó magában, főleg nem egy széria gépnél. Ilyen fordulatnál ügyelni kell a keverékre is, nehogy túl sűrű legyen. Szóval ne a 10.000-es fordulatra fókuszálj, inkább arra, hogy terhelés alatt mennyit forog, és milyen gyorsan pörög fel. A gyújtás az utolsó lépcsőfok, érdemesebb több felömlőt, nagyon hengert használni, kipufogót cserélni rezósra, és akkor ez hozza magával a többit, mert kell új csapágy, jó minőségű, mert ugye 10.000-ig pörgetni akarod, aztán ehhez a teljesítményhez kell vastagabb tányérrugó, különben megcsúszik a kuplung, és ha mindezzel megvagy, variálhatsz a lánckerékkel. Feltételezem amugy, hogy kitűnő, és jó fékeid vannak, különben bele se kezdj.

2014. júl. 17. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
nem simson, ts suzuki es azert raktam rá babetta gyújtást mert az eredeti beokádott, pénzem pedig nem nagyon van. a lendkereket nem könnyítem ki, mivel igy is fele a gyárinak. es szeretném hogy kiforogjon 10000-ig ,mert nem műkodik a power ezzel a gyújtással. tisztában vagyok a belsõégesű motorok műkedesevel (autószerelőnek tanulok) de a villamossághoz gyökér vagyok. bekötöm felrakom stb. de hogy szikra is legyen az csak a szerencsémen múlik. meg a jótánácsokon.
2014. júl. 17. 08:50
 9/10 anonim ***** válasza:
Aha, értem. Mindenesetre a Babszi gyújtás messze nem erre lett tervezve. Másrészt annak a Suzunak kicsit bonyolultabb gyújtásgörbéje van mint egy Babettának..:) A piros Tranzimos megoldást viszont hanyagold, különtrafóssal sokkalta jobb eredményt érhetsz el... Bár most szerintem nem csak ez a probléma...
2014. júl. 17. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
lőtem neki nagyobb előgyujtást. joban kiforog de egy idö után leáll. lehet hogy az eredeti állított magának előgyujtást de ez most mindegy is. kb2perc utan leáll, na ezt mi a fszért csinálja?
2014. júl. 17. 12:06

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!