Ha le akarok ültetni egy autót akkor kell sport futómű meg sport fékrendszer is?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Maximum ha annyival stabilabbnak érzi az ember az autót hogy sok olyan kanyarba megy be nagy sebességgel ahol eddig csak tötymörgött, akkor jogos lehet a nagyobb fék. De F Astránál erős utcai használatra bőven elég a 256-os hűtött első tárcsa, hátra meg esetleg tárcsás híd, vagy a nagyobbik dob.
Amúgy meg nem kell ahhoz erős autó hogy ne tudj vele nem megállni rendesen. F-en a 236-os tömör első tárcsával ha meggurulsz egy domboldalon lefele, lehet hogy izzadó homlokkal fogsz leérni, mert elfogy a fékerő a felizzó tárcsa miatt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"F-en a 236-os tömör első tárcsával ha meggurulsz egy domboldalon lefele, lehet hogy izzadó homlokkal fogsz leérni, mert elfogy a fékerő a felizzó tárcsa miatt"
Így igaz, mondjuk ennek nincs köze az ültetéshez. Az ültetés miatti nagyobb kanyarsebesség nekem is eszembe jutott, de akkora különbséget, maga ez a leültetés nem okoz, már ha utcai mértékről beszélünk, de ha jelentős kanyarsebességnövekedést okoz, akkor is csak egymást követő kanyarokkal teli út esetén van jelentősége, mert ugye az hogy ha a kanyar közepén kell belefékezni, szerintem mindegy milyen fékkel teszed
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!