Ha le akarok ültetni egy autót akkor kell sport futómű meg sport fékrendszer is?
Maximum ha annyival stabilabbnak érzi az ember az autót hogy sok olyan kanyarba megy be nagy sebességgel ahol eddig csak tötymörgött, akkor jogos lehet a nagyobb fék. De F Astránál erős utcai használatra bőven elég a 256-os hűtött első tárcsa, hátra meg esetleg tárcsás híd, vagy a nagyobbik dob.
Amúgy meg nem kell ahhoz erős autó hogy ne tudj vele nem megállni rendesen. F-en a 236-os tömör első tárcsával ha meggurulsz egy domboldalon lefele, lehet hogy izzadó homlokkal fogsz leérni, mert elfogy a fékerő a felizzó tárcsa miatt.
"F-en a 236-os tömör első tárcsával ha meggurulsz egy domboldalon lefele, lehet hogy izzadó homlokkal fogsz leérni, mert elfogy a fékerő a felizzó tárcsa miatt"
Így igaz, mondjuk ennek nincs köze az ültetéshez. Az ültetés miatti nagyobb kanyarsebesség nekem is eszembe jutott, de akkora különbséget, maga ez a leültetés nem okoz, már ha utcai mértékről beszélünk, de ha jelentős kanyarsebességnövekedést okoz, akkor is csak egymást követő kanyarokkal teli út esetén van jelentősége, mert ugye az hogy ha a kanyar közepén kell belefékezni, szerintem mindegy milyen fékkel teszed
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!