Benzines VW Golf 4-esről tudnátok mondani egy-két véleményt?
Persze, a 4-es Golf szétesik 160-nál, de a 3mas az nagyon birja :)) Jó vicc.
Amúgy elég iszákos az 1.6-os, mámint a többihez képest, de az ereje tényleg elég, és semmi gondod nem lesz a motorral, ellenben egy TDI-vel, ahol azért elég nagy a hibaforrások száma.
Konkrét tapasztalatom nincs. De emlékszem mikor ezek a 4-es Golfok kijöttek még gimnazista voltam. Kb akkoriban szereztem meg a jogosítványomat és marhára tetszettek ezek a 4-es Golfok.
Még mai szemmel is nagyon szép autó szerintem. A környékünkön is van egy nagyon szép megkímélt példány. Mindig megnézem, mikor elmegyek mellette.
Egyébként pont most merült fel nálunk is, hogy második autónak esetleg vennének egy ilyet, pont 1.6-ost. Mivel második autó lenne és nem használnánk olyan nagyon sokat annyira nem is lényeg a fogyasztás. Inkább egy viszonylag egyszerű, megbízható szívó benzinest keresünk, ezért esett erre a választás.
A 3-as Golftól az isten mentsen! Azok azért már elég régiek, sokkal elavultabb technika és ez szubjektív, de nekem annyira nem is tetszik.
mar vetelnel figyelni kellett volna, tul konnyen, tul sokat engedett!
szervo elszalt, motor felporog magatol, stb stb, 3golf meg golf volt!
Nem 160 Km/h-nál, hanem 160.000-nél esik szét szerintem ezt akarta mondani, a váltójuk eléggé rosszul lett megtervezve, de ez csak a benzines Golf IV-esekre igaz és csak 2002 körülig...
Nekem Golf III-asom van, ebben még kevesebb a "sallang", nyilván kasztnira rosszabb, valamelyest, illetve nem is olyan merev, de könnyen megbízhatóvá és széppé is lehet tenni!
A IV-est nehezebb fenntartani, a benzinesek közül, ha nagyon 1.6-ost akarsz, akkor a 8 szelepes SR-t tudom ajánlani, de inkább 1.8 vagy nagyobb vagy még inkább Dízel!
A IV-esek további betegségei:
Az ajtózárak meghibásodása(mikrokapcsolók, mechanikai elemek)
elektromos ablaknál a szerkezet szeret eltörni(gyárilag műanyag, de cserélni már csak fémre lehet, ami örök élet)
Motorelektronikai hibák, gyakori az EGR szelep hibája is!
A korai évjáratoknál gyakori volt az összeszerelési pontatlanság is, emiatt pl. sokuknál zörög a műszerfal+kárpit elemek, de ez igaz a III-asra is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!