Mennyit kell szerelgetni egy Yamaha DT 80-ast?
Készülök vásárolni egy ilyen motort 150.000 körüli áron, tehát nyilván egy régebbi évjárat jöhet szóba. A kérdésem az lenne, hogy az ilyeneket azért lehet problémamentesen használni, vagy mindig lesz valami gondja?
Nincs gondom a szereléssel és a karbantartással, az E39-es BMW-met is magam szerelgetem, csak jó lenne tudni mire számíthatok.
Ami a szerelést illeti.Ha jó állapotban van és nem pörgeted szét akkor csak a kötelező szervizes dolgokat kell cserélni(meg az elkopó alkatrészeket)
Érdemes bele mindig jó olajat használni!
(gyertya pótba mindig legyen nálad)
05:56
Úgy értem, hogy eléggé leharcolt állapotban vettem, mindenféle hibával. Voltak elektromos gondok (jeladók a motorban, kerekeknél, stb), voltak gondok a hűtéssel (repedt termosztátház és régi csövek), az egyik ajtó hiányos volt és szét volt esve, és még néhány apróság. Ja meg kellett egy futómű felújítás, de azt szerelő segítségével végeztem. A többit egyedül.
Lehet hogy nem hangzik olyan nagy melónak, de nekem ez az első autóm és mindent a nulláról tanultam. Fogalmam se volt, mi az a VANOS, vagy mi az a szilent és miért csörömpöl az autó ha átmegyek egy fekvőrendőrön, vagy hogy hogyan kell lelégteleníteni a hűtőrendszert. Most meg szeretném azt hinni hogy kicsit többet tudok ezekről mint egy átlag tulaj, mert szétszedtem, megjavítottam, és összeraktam. Nem érzem magam autószerelőnek, de az is biztos hogy nem leszek annyira elveszett ha legközelebb valami gond van.
Egyébként köszi a válaszokat, szerintem bevállalok egy ilyen motort, aztán megtanulom ezt is szerelgetni :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!