Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit szóltok az 50-es smkp-ok...

Mit szóltok az 50-es smkp-ok rendszámoztatási tervéhez? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Az előbb olvastam el ezt a cikket, miszerint ősszel törvényjavaslat születik erről: [link]

Nem kell nagy képzelőerő, ezt el fogják fogadni, így rendszámozni kell majd minden 50-est.


Én személy szerint jó dolognak tartanám, beazonosítható lenne minden motor, plusz eltűnne a sok kamu 50-es az utakról.

Viszont valószínűleg eltűnne a legtöbb Simson, Babetta, Jawa, Riga, Komar is. Ezt azért sajnálnám.


És még valami: külön kiemelik a cikkben, hogy a max 40km/h-s sebességkorlátozással nem foglalkoznak, szerintük az jó így. Na ez már csípi a szemem. Könyörgöm, legalább vinnék fel 60-ra, vagy valami. 40-el menni életveszély városban.



2014. júl. 3. 17:09
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Minden évben legalább 2x megjelenik egy ilyen cikk. És még mindig nincs rendszám. Szóval ne vedd te ezt annyira biztosnak. Nem minden igaz amit az interneten(meg bárhol máshol) írnak.
2014. júl. 3. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim válasza:
szerintem csak egy újabb lehúzás, eddig vettél egy tök jó robogót 100 ezerért, most majd benne lesz ugyan az 150-ben... csak a kisembereket szivatják ezzel. elég lenne ha a kötelező biztosításhoz nyomtatnának egy egyedi azonosító matricát amit felragasztasz. most majd mindenféle bürokratikus szart rátesznek, mint az autózásnál. szerintem ezzel csak azt érik el hogy mindenki addig jár a robogójával amig szét nem esik, mert a piacot ezzel tönkrevágják az biztos. és ezután se fogják hatékonyabban felkutatni a lopott robogókat, mert a rendszámot lepattintják, az alvázszámot átütik, mint eddig azt ennyi.
2014. júl. 3. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
meg létezik Magyarországon ez a keletiblokkos szubkultúra, amit te is írsz. eddig működött hogy megvettél 3 leharcolt babettát amik évek óta a sufniban álltak és össze raktál belőlük egy jót, egy igazi veteránt. most meg majd átiratsz 3 babettát, 2-őt kivonatsz a forgalomból, és amit építettél újravizsgáztatod? mert a törvénytervezet alapján ezt kéne..
2014. júl. 3. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Remélem megint a szokásos évenkénti cikk az 50-esek rendszámoztatásáról és nem komoly.

Ha mégis megvalósulna én biztosan nem rakatnék rendszámot a Simsonomra. Nagy távokra amúgy se használtam és nem is tervezem használni, a szomszéd falvakba meg el lehet jutni földúton is (amúgy is S51 enduro, legalább hű marad a nevéhez). Rendszám alapján ugyan úgy nem fogják megtalálni a rendőrök, mint ahogy vázszám és motorszám alapján se találják meg őket. Amelyik motort ellopják (és ez igaz az autókra is) abból nagyon nagy valószínűséggel alkatrész lesz. Tehát összefoglalva: Ha ez megvalósul, nem lesz jó semmi másra, csak hogy megint lehúzzák az embert jó pár ezer Forinttal.

Ui.: Az pedig már kész röhej hogy a 40 km/h-s megengedett maximális sebességet jónak találják. Az már akkor se volt jó amikor kitalálták. Még az én 28 éves Simsonom is viszi a valós 65 km/h-t, nem hogy az új fojtás nélküli robogók... Egy vicc komolyan mondom.

2014. júl. 3. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Szerinted mégis ki tartja be a 40km/h sebességet? A rendőrök sem szólnak érte ha 50-nel vagy 60-nal mész.
2014. júl. 3. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

A rendőrök igenis szólnak érte, nem egy ismerősömet meszelték már le 60-as tempóval.


Amúgy nekem nagyon az az érzésem, hogy ez most komoly, és tényleg meglépik. Kell a pénz nekik, de nagyon.

2014. júl. 3. 20:32
 7/7 anonim ***** válasza:

Az ötlet jó, én is támogatom. Bár nem is ötlet, hiszen a környéken már csak nálunk vannak ilyen balkáni állapotok kismotor fronton!


"valószínűleg eltűnne a legtöbb Simson, Babetta, Jawa, Riga, Komar is."


Nem hiszem, hogy eltűnnének, ha értelmesen csinálják, akkor kell egy átállási idő, amikor legalizálhatnák a régi mocikat, erről írja a szerző a 15-20 ezres bevizsgálási díjat, bár vannak hülyeségek is a cikkben (MA kategória, B125 jogsi...)


A motorokat pedig csak az első évben drágítaná meg, amikor mindenki fizeti a plusz költségeket. Az újonnan forgalomba helyezett gépeknek van tipusbizonyítványa, azokat nem kell külön bevizsgálni. Aztán majd a többi költség is beépül az árakba, a piac szabályozza ezt is.

A műszaki vizsga is csak egy dolog, hiszen a mopedautókat is csak egyszer kell levizsgáztatni, így sajnos egy idő után megint tele lesznek az utak roncsokkal.

2014. júl. 3. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!