Sorrendben:
Schwalbe, S50, S51, S53 (ezt szinte nem is látni)
A Star-t se hagyd ki a felsorolásból, én úgy vettem észre, hogy az kb az s50 és az s51 közé tehető.
Ki tudja miért, tényleg a Schwalbe a legolcsóbb, pedig véleményem szerint a legjobb konstrukció. Persze csak a régi, turbós blokkos. Masszív felépítés, nagyon jó szélvédelem, hűtésnek hála elpusztíthatatlan blokk (már a többihez képest), és szerintem kényelmesebb is, mint a többi (jobb az üléspozíciója egy kicsit). Ja, és a lábad között elfér egy kis plusz teher, ha szállítani kell valamit. :)
Turbó hűtésnek mondják, valójában csak annyi köze van hozzá, hogy van egy turbina, amit a főtengely hajt meg és fújja a levegőt a hengerre. Ezért hívják turbó hűtésnek, mert olyan mint egy turbófeltöltő, mert ugye abban is turbina van. Szakszerűen kényszerléghűtésesnek nevezném, mert van hűtés akkor is ha éppen állsz, hiszen a főtengely forgatja a turbinát.
Amúgy nem tudom hogy az első válaszoló honnan vette az S53-mat, amikor az egyik legritkább Simson. Legolcsóbbnak talán a Schwalbet, vagy az S50-t mondanám, esetleg a Star is idesorolható, de azért már ritkább. Utána egy kis különbséggel az S51N.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!