BMW X5 E53-ról tapasztalatok?
mivel ezek jó része már elég leharcolt darab, főleg a dízelek sok százezer km után, nem feltétlenül a legjobb tulajdonosok kezei között töltötték az éveket, így elég nagy esély van rá, hogy belenyúlsz valami híg fosba...
E53 30d-ben nem tudom melyik váltó van, de azt tudom, hogy az E39-ben ugyanez a motor van, és ott alul méretezték a váltót (410 Nm a motor és a GM váltó csak 390-et visel el) így abban előszeretettel szeret meghalni a váltó ha tapossák az autónak, főleg az állórajtok miatt,
az E38-ba viszont egy jóval erősebb ZF 5HP24-es váltó van (ugyanez a váltó van a 4.4-es és 4.6-os X5-ben is) ami 440Nm nyomatékot is bír, így az a "normális elhasználódáson" kívül nem szokott meghalni, hacsak nem chippelt a motor
én E38-at ajánlanék inkább, némiképp kevesebbet is eszik mert könnyebb, és azért egy 7-es mindig az utazó autók királya marad
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!