Jólenne Wartburg 1.3 futómű és motor tuningra?
Figyelt kérdés
(Nem akarok optikázni..max felni de az amúgyis a stabilitáshoz kell)2014. jún. 28. 21:18
1/4 anonim válasza:
Nem sértegetni akarlak, de van az az autó, aminek a CW értéke konvergál az 1-hez, benne az a majd 60 lovas öregecske motor próbálja mozgatni a korszerűtlen alvázas kasztnit. Szerintem hagyd, hogy méltósággal öregedjen meg.
2/4 A kérdező kommentje:
köszönöm.legalább te kulturáltan kifejted a véleményed és nem szidod az anyámat:/
2014. jún. 28. 22:31
3/4 gall69 válasza:
Golf 2 motorja, váltóval, féltengelyekkel. Olcsón, nagy választékban hozzáférhető. Nem kell túlzásba esni, elég az 1,6 -os. A Pierburg karburátort érdemes kicserélni(Pl.:Weber). A Varjú váltója elég rövid, így a gyorsulás a magas fogyasztással párosulva garantált.Viszont gyenge is. Ültetést ne hagyd ki. Ez a típus igen veszélyes a kanyarban.
4/4 anonim válasza:
Felejtsd el. Szopórollerbe űlsz, a Golf/Jetta alkatrészeket is át kell alakítani jelentősen. Hegesztett féltengelyek, mókolt váltófelfüggesztés. És természetesen a bürokrácia : erre hivatalos átépítési engedélyt kipréselni csak kicsit nehezebb mint mondjuk oxigénmaszk nélkül puszta kézzel megmászni a Himaláját. A futóműben meg mindig kiverődő lógós szilentek és rozsdásodásra nagyon hajlamos lengőkarok találhatók, tuningja a teljes csere lenne. De ahhoz gyártóvá kellene válnod: mintakészítő+vas és könnyűfém öntő+ipari présgépkezelő+minősített hegesztő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!