AAA Autó-nál vásárolt autókkal kapcsolatos vélemények?
egy 2007-es BMW 320i E90 került hozzám tölük, száznegyvenpárezer kilométerrel. Mentem megnézni, le volt engedve a bal hátsó. Felfújták, minden rendben, az élet megy tovább. Hozzányúltam a jobb irányjelzöhöz, kiesett a helyéröl (kábelek tartották). Jónak nézett ki, a tükör és pár apróság be volt húzva karbon-fóliával, még elég ízlésesnek tartottam, ahogy most is, de gyanakszom, nem akartak-e vele valamit elrejteni. Kérdeztem, hogy az autót nem érte-e valami komolyabb baleset, erre ök azt a szép kitérö választ adták, hogy "Uram, mi nem tudunk róla, de lehethogy egy incidenst ön karambolnak minösít, ami valójában csak egy kisebb koccanás". Egy koccanás nem zavart volna, de elárulom, hogy mostanra nagyon gyanús, hogy egy komolyabb balesete volt az autónak. Defektjavítószett/pótkerék nem volt, egy bizonyos szerszám a biztonsági csavar meglazítására hiányzott (na meg az egyik keréknél a biztonsági csavar is egy egyszerüvel lett helyettesítve, amit csak késöbb vettem észre). Mindegy, ezek nem tántorítottak el, mondom csak apróságok. Az irodában az ipse nagyon kedves volt, szépen mosolygott, minden hibára az volt a válasza (irányjelzö felragasztása, hiányzó cuccok stb), hogy vegyem úgy, hogy már meg is van csinálva. Mikor harmadszor említettem meg, kiküldtek valakit, aki felragasztotta az irányjelzöt, és nagy noszogatásra a biztonsági csavarhoz való kulcs és egy defektjavítószett is bekerült. Patdlószönyeg, egészségügyi láda természetesen nem volt benne, viszont lehetett náluk venni jó borsos áron. Az elöleg lerakása után irány haza, majd 2-3 nap múlva mentem érte, a gumi, amit megjavítottak, megint lapos volt, és nem szóltak, hogy nem csinálták meg vagy valami. Akkoriban volt aktuális olyan akció, hogy minden autóhoz adnak négy téli gumit, de sajnos ebben a méretben éppen nem volt nekik. De azért az árból valami bonyolult oknál fogva nem engedtek le egy téli gumi-szett árát. Az árból egy centet nem engedtek, helyette azt mondták, hogy 20 liter benzint kapok az autóhoz: egy munkatársukkal elmegyek benzinkútra, a szemem láttára beletankolja, kifizeti, visszaviszem öt és mehetek. Ez valahogy el lett felejtve, és miután rákérdeztem, azt a választ kaptam, hogy már bele van tankolva. Francokat, hazafele kivillant a sárga benzinkút, pedig nem lakom messze a bazártól. Reggelre a kerék megint leengedett. Mentem gumishoz, és mivel közelgett a tél, vettem téli gumit, felnikkel együtt, mivelhogy a kérdéses darabot ott kellett hagynom egy idöre, mert nem a gumi volt defektes, hanem a felni volt megrepedve (erröl nem szóltak, de azért megígérték, hogy megcsinálják). Meghegesztették, de nem jól, még mindig ereszt, csak lassan. De négy naponta kell utánafújni. Még a bazárból haza vezetö úton kiderült, hogy nincs benne ablakmosófolyadék sem. Biztos vagyok benne, hogy a szönyegeket és az ablakmosófolyadékot is az elözö tulaj tette el magánag a következö autójába -_- Zsugori hazudós intelligensnek kinézö emberszerü képzödmények az AAA Autó emberei (legalábbis akikkel én találkoztam). Kb 1000 km-rel a vétel után megbolondult a kipörgésgátló+ABS, azaz: teljesen kikapcsolt kipörgésgátlóval kell közlekedni, az ABS meg amúgyse teszi a dolgát, csak világít a jelzés, hogy rossz. Simán bármikor állóra fékezhetök a kerekek. További sárga motor formájú hibajelzés ugyanabban az 1000 km-ben, amire a szervizben azt mondták, hogy a katalizátort kell kicserélni. Továbbá még egy hibajelzés: rossz a fék. Természetesen féktárcsa és betétcsere meg ami kell egy vagyonért, és az autó nem javult meg! ugyanazok a hibajelzések világítanak, és mostanra, kb 5000 km-re rá még bövült a paletta kettö hanyagolhatóval. Olyan beleülni, mint egy körhintába, olyan szépen világít. Szerintem ezek a hibái már voltak az autónak, csak ök a bazárban szépen törölték a hibakódokat, oszt minden további nélkül csókolom. Ja, mikor megvettem, kb 8-10 000km-rel azelött már esedékes volt egy kötelezö szerviz, olajcsere, de mivel nem értettem az autóhoz, ök meg hol tájékoztattak volna, biztos elfelejtették, csak otthon jöttem rá pár nap múlva. Az autó elég jó áron volt, ezért is tekintettem el az apróságoktól, de nem sokkal késöbb derült ki, hogy elég sok baja van, és nem csak apróságok. Jelenleg az autó megy, a hangja még mindig szép, de a hülyebiztos segédeszközök (ABS, TC) valahol nyaralnak, és rengeteg a hibajelzés, amivel szervizben nem tudtak mit kezdeni (ABS-szel, TC-vel sem), és a "rossz motor" hibajelzés is világít, de az autó használatban van, fényjelzésekkel panaszkodik, de mivel fülre, érzésre egészségesnek találom, ezért merem használni. Nemrég írtam ki egy kérdést, hogy normális-e, ha egy autó imbolyog nagy tempónál. Hát, róla van szó, ebböl is gyanítom, hogy az a kis koccanás talán nem is volt olyan kicsi. A kérdés: http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__579..
Szóval lényegében azt írtam le részletesebben, amit az elsö röviden. Egyetértek vele, ott vernek át, ahol tudnak. Amióta ott vettem autót, megfogadtam, hogy senkinek, soha nem fogom ajánlani, én megjártam velük. És a sajátomén kívül is rengeteg rémtörténetet hallottam. Nem vagyok rosszakaró, azt kívánom, hogy tisztességesen menjen nekik a biznisz, de az alapján, amilyenek, az elsö kívánságot nem üti az a kérés, hogy csödöljenek be, mivel egyáltalán nem tisztességesek, mocskosan átvernek, miközben az intelligensnek kinézö pofájukkal mosolyognak a képedbe, és gyözködnek, hogy ez az autó tökéletes. Nem, nem ajánlom, késlek ne támogassd a mocsokságaikat azzal, hogy tölük vásárolsz autót. Van ennek 100%-kal tisztességesebb, biztonságosabb módja is.
Igen sürgősen el kellett adnom az autómat, és jött egy hibás gondolatom, tegyünk próbát, úgyis jött rögtön a kéretlen sms-ük, ahogy feltettem a hirdetést a HAHU-ra. Hiába járatták meg velem a bolondját kb. 12 éve már egyszer, gondoltam, az más világ, másik banda volt. Csak felhívtam őket. Pont olyan árat mondtak, aminél olcsóbban már nem adtam volna, így mondtam, felejtsük el egymást. De drága jó Kis János elvtárs el kezdte mondani, hogy pont ilyen exkluzív járműveket keresnek egy újabb telephelyre, vigyem fel az autót, ha tényleg olyan makulátlan, többet is adnak érte. Addig-addig lökte a szöveget, míg végül beleegyeztem, hiszen tudtam, nem találnak fogást az autómon. Hiába mondták rémülten az ismerőseim, hogy ne tegyem, én megtettem...
Két napig agitált Kis János úr, hogy vigyem fel az autómat, mert pont ilyet keresnek. Megbeszélt időpontra mentem, 3 órára. Az ügyfélszolgálatos hölgy közölte, hogy 9 autó van előttem, ami minimum 1,5 óra. Ezen az ott várakozó ügyfelek is savanyú mosollyal rázták a fejüket.
Kérdeztem, hogy akkor miért egyeztünk meg ebben az időpontban? Erre kioktatóan közölte, hogy kérdezzem meg a telefonos ügyfélszolgálatot.
Fel is hívtam, kérve Kis János urat. Azt ígérték, hogy visszahív. Ez 1 órán keresztül nem sikerült. Újabb, már emelt hangú telefonálásaimra minden alkalommal megígérték, hogy előre vesznek, mindjárt jön oda valaki. Ez egy alkalommal sem történt meg. Viszont rutinosan húzzák az időt az ígérgetésekkel. Így 3 és fél órát vártam, mire rám került a sor. Az előttem érkező anyuka két pici gyerekkel szintén kivárta ezt az időt. Szóval senkire, és semmire nincsenek tekintettel. Gondoltam, ez már megér egy bejegyzést a panaszkönyvbe. Flegmán, mindennapos mozdulattal dobták ki elém a Vásárlók Könyvét, amibe februári volt a legelső bejegyzés, ezek szerint havonta betelik egy. A jogszabályi kötelezettségüknek nem tesznek eleget, egyhez sincs válasz írva.
Végre valahára sorra kerültem. Elmentünk próbaútra Botos Jaroszlav nevezetű, igénytelen öltözetű dolgozóval. A szélvédőmet nem mosatnám le vele. Az emberre úgy szóltam rá, hogy ne forgassa már szét a motort, ugyanis bejáratós. A vége az lett, hogy vigyek garanciapapírt a motorról, és átveszik a megegyezett áron. Másnap felhívtam őket, hogy biztos-e, mert nem akarok feleslegesen újabb órákat várni. Mondta Kis János úr, hogy ha ezt mondták, menjek nyugodtan. Kértem, ugyan már kérdezze már meg azt, aki próbálta az autómat, hogy még mindig áll-e az ígérete. Miután megtette, közölte, hogy az autóra mégsem tartanak igényt.
Gondolom annyit cirkuszoltam, hogy nemkívánatosnak lettem nyilvánítva.
Összefoglalva nyilvánvaló, hogy szépen meg van az egész előre koreografálva, szándékos pszichikai terrornak vetik alá az eladásra rákényszerült embereket a fenti eljárással, a több órás várakozással. Az ügyfélszolgálatost pesti, vagy dunakeszi körzetű telefonszámon lehet elérni, pedig kint vannak Prágában. Ők minden, a telepen történt problémát elhárítanak. A kereskedésben lévő csicskák pedig ráfognak mindent a telefonosokra.
Mocskos féreg banda! Undorító szlovák csürhe. Egy magyarországi alkalmazott sincs köztük. Utálnak bennünket, ezért minden gátlás nélkül szopatják a magyart. Amit szóban ígérnek, az mindig hazugság, legközelebb teljesen mást mondanak!
És hiába a felháborodásunk, lepereg róluk, tehetetlenek vagyunk, büntetlenül csinalhatják velünk. Megkérdeztem jogászt, az, hogy órákat várakoztatnak, és utána elfogadhatalan ajánlatot tesznek, nem büntethető, sehol nem panasszal élni.
Szóval GÁTLÁSTALANUL, ÉS ALJAS MÓDON KIHASZNÁLJÁK AZ EMBEREK KISZOLGÁLTATOTTSÁGÁT, ÉS TÜRELMÉT! AKI NEM AKARJA MEGÉLNI ÉLETE EGYIK LEGROSSZABB ÉLMÉNYÉT, AZ HALLGASSON RÁM, ÉS NE VIGYE ODA AZ AUTÓJÁT, BÁRMILYEN MÉZES-MÁZOS ÍGÉRETET HALL! AZ NEM LESZ IGAZ, MÉG CSAK MEG SEM KÖZELÍTI A HELYSZÍNI AJÁNLAT A TELEFONOSAT! ÉS EHHEZ MINIMUM3-4 ÓRÁT FOG VÁRAKOZNI!
A cég az én tapasztalatom szerint is MEGBÍZHATATLAN SIMLIS BANDA. A kipróbált, lefoglalózott autót egy hónap múlva, a vételár kifizetésekor már hibás ajtóval vettük át, melyet jeleztünk átvételkor. Felvették a panaszt, majd 31 nap elteltével jött egy levél, hogy a javítást nem áll módjukban kifizetni, ha ez nem tetszik forduljunk a Fogyasztóvédelemhez.
Írtam a hivatalnak, amelytől szintén elutasítást kaptam, mely szerint menjek bíróságra ha gondolom. Hát, ennyit a fogyasztóvédelemről. Védjük a maffiózó cégeket a tisztességes állampolgárokkal szemben.
Én soha többén még csak az AAA Autó közelébe se fogok menni, nem, hogy tőlük akár egy rollert is venni. Miután trágár szavakat ide természetesen nem lehet írni, azért remélem nyilvánvaló, hogy csak olyanok jutnak eszembe ha a cégre gondolok. Senkinek sem ajánlom, mindenki kerülje el messziről őket, hátha akkor haza mennek külföldre, ahonnan jöttek.
Végezetül még annyi, hogy az értékesítő fiatalemberek akikkel mi találkoztunk egyszer sem álltak szakszerűen a kérdéshez, már az is problémát okozott egyiküknek, hogy az automata váltót használja.
Kedves botigta!
A második válaszoló vagyok. Annyit fűznék hozzá a tapasztalataidhoz, hogy nem csak a magyart verik át. Szlovákiában élek, magyar vagyok, engem is átvertek, és nem egy szlovákiai szlovák ismerősömet is, úgyhogy nem olyan válogatósak. És igen, sajnos nem nehéz összefutni szlovákkal, aki nem szereti a magyarokat (pedig nem igazán van rá okuk, de sajnos ez van. Sokan beképzeltek...), főleg Szlovákiában. Az időm nagy részét mostanában olyan helyen kényszerülök eltölteni, ahol ha kéthavonta egyszer hallok magyar hangot, az már jónak számít. Szóval most is párszor találkozok pár fura emberkével, akik úgy néznek rám, mint valami űrlényre, csak a nemzetiségem miatt. Nemrég egy szerencsétlen szlovák embertársam megkérdezte, hogy "komolyan nektek is van himnuszotok?" -_- nem tudtam hogy reagálni... De találkoztam már szlovákkal, aki a köszönésen kívül egy szót se beszélt magyarul, ennek ellenére igazán jófej, akire lehet számítani, szóval feleslees általánosítani...
kapjál be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Érkezésünk előtt egy órával megkérdeztük, hogy meg van e még az autó amikor odaértünk közölték hogy nem volt mostanában ilyen autójuk. Ráadásul a pofánkba röhögtek, hogy órákat utaztunk miatta. Inkább agyonlövöm magam mintsem még egyszer odamenjek.
Üdv Mindenkinek! :)
Az AAA Auto-s gyöngyszemről röviden... 2014. novemberében vettem tőlük egy 2002-es E46-os BMW 325 Ci coupet. Külsőre csili-vili, belsőre nagyjából tükrözte az életkorát az autónak, még meg is jegyeztem, milyen jól karban tartották. A próbaúton volt egy kis felfordulás, mert hiába hajtottam volna meg a drágát benzin sehol, kotyogott a tank... Mindegy, ezzel nem foglalkoztam, mert a próbakör után rápörögtem a dologra, csapjunk le rá. Fél évig nem volt vele sok gond, a szokásos horror story ami használt autónál jellemző: új gumik, felnik, zsír új akkumulátor, ablaktörlő lapát csere, folyadék feltölt, plusz egy kisebb szervíz egy megbízható szerelőnél. 2015 júliusban jött a fekete leves. Mint kiderült a kuplungszett meghalt a kettős tömegű lendkerékkel együtt és ha már a nagy ijedelemre elvittem a híres Wallisba, cirka 1.200.000-ből helyre rakták az apróságokat (amiből több mint 1 guriga csak az alkatrész volt, ez baráti). Mindegy ez van a BMW-vel ha valami beüt nála. A mai napig várok arra, hogy végre kiguruljak újból az autóval, mert ráadásul 6. hete nem tudnak beszerezni egy elég spéci kuplungmunkahengert ami szintén laza 300 ropiba kerül... Összegezve: Én imádom ezt az autót, komolyan és még jól is jártam bizonyos szempontból, mert legalább valós km-el vettem át és leellenőriztettem az életútját is, de locsoljanak le egy kanna benzinnel és gyújtsanak fel, ha még egyszer csak nézelődőbe is elmegyek az AAA nevezetű rohadt, tetves, szlovák retek kereskedésbe.A hozzáállást nézve az eladó sráccal se kerüljek össze, mert élete végégig emlegetni fogja ha észreveszem (már pedig minden nagy bevásárlást az AAA melletti Auchanbe intézek) Szóval erről ennyit, komolyan SENKI ne vegyen tőlük még egy eü csomagot se. Az egyik kommentelő írta, hogy fogyasztóvédelem... rossz hírem van. Konkrétan az ilyen autó kereskedő cégekkel nem tudnak mit kezdeni, ugyanis nem az ő hatáskörük. Az egyik fogy.védelmis konkrétan megkért arra, ha találok egy olyan szervezetet aki alájuk vághat jelezzem neki feltétlenül... Marad a jól bevált vásárlói panaszkönyv, ami ha jól tudom már akkora lesz az AAA esetében mint a Biblia... Én azt gondolom kb. 2 év MAXIMUM és kitakarodnak innen újból, mert a magyarral ezt a genny üzletpolitikát sokáig nem lehet csinálni. Valaki megtalálja a megoldást arra, hogy kifilézze őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!