1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyertelmüen a jelenlegi Twin Cam. Szerintem valamivel megbizhatobb a 96 cui-s, mint a 103 cui-s amelynel a hatso henger, föleg varosi közlekedesnel sokkal jobban felforrosodik (Ezert a Touring modelleknel az alapjarat nem is hasznalja a hatso hengert). Plane, ha nyitott kipufogot tesznek ra, de az ECM megfelelö adaptaciojan sporolnak!
Ugyanugy, mint a vizhüteses Revolution blokknal (V-rod) a Twin Cam mernöki munkajat a Porsche szakembereire biztak.
Ha epiteni szeretnel, es nem szamit a költsegvetes, erdemes az S&S kinalatat is nezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!