Miért mondják sokan azt hogy használt autót max 100 ezer km-ig veszünk?
"mert elhasználódik, és annyi km felett már előjönnek a problémák amikre költeni kell."
Kopó alkatrészekre mindig költeni kell, de a vezérlés, fékek költsége egyáltalán nem vészes. De én még nem láttam gyújtáskapcsolót, önindítót 100 ezer után szétmenni. Pedig 2 autónk is van 200 ezer km felett, és kopó alkatrészeken kívül egyszer kellett egy ABS jeladót cserélni összesen.
újonnan vettük az opelt, és kb fél éves volt mikor tönkrement először a gyújtáskapcsoló, akkor garanciába cserélték, aztán megint tönkrement 5 éves korában a kapcsoló.
most lesz nemsoká 7 éves, és 2-szer kellett kapcsolót cserélni, most van benne 80.000 km.
és valóban nem nagyon adják el az emberek azokat az autókat amiben 100.000 alatt van, mert mi is alig használjuk, mégis 7 év alatt benne van 80.000 km, akinek nincs pénze cserélgetni 3-4 évente az autókat az keveset is hajt bele, mert üzemanyagra sincs rengeteg pénze, és előbb utóbb összeszaporodik benne a km.
akinek meg van pénze 3-4 évenként új autót venni, annak van pénze tankolni is, és azért adja el sok km-vel, fiatalon.
hát nem tom....
az elözö nissanomat 200e km környékén vettem (vagyis ennyit mutatott), 3 év alatt beletekertem 100e km-t, és a gyári gyújtáskapcsoló van benne.
ti megszívtátok, de nem általános dolog.
nincs semmi baj a 200+ossal sem, ha nincs 500ról visszatekerve és vigyáztak rá
én mondjuk pont lesz rom, mert otthon van másik motor, nem esek kètségbe
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!