TDI, vagyPDTDI a jobb?
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Egyébként mi a különbség a kb 130-150-170 lovas verziók között? Más a turbófeltöltő? (szervizigény szempontjából kérdem leginkább.)
Hogy csendesebb azt cáfolnám, ez egyszerűen nem igaz. A leghangosabb dízel amit valaha személyautóba gyártottak.
A kollégámnak pedig 800 ezer Forint volt a 4 PD elem cseréje mikor meghaltak. Ez nem hallomás, hanem a valóság, mert ott sírt nekem. Miután megcsináltatta eladta és vett egy ugyanolyan Passatot csak benzinesben.
"Egyébként mi a különbség a kb 130-150-170 lovas verziók között?"
TDI-ből 90, és 110 lóerős van, PDTDI-ből meg a kezdeti időkben 115, utána 130, és ritkán 150 lovas változatok vannak. A 90 és 110 lovas TDI között vezérlésben van különbség, meg más a turbófeltöltő, a 110 lovasé változó geometriás. a PD TDI-k között nemtudom. Én 110 lovas TDI-t vennék, esetleg chiptuning, és akkor azis kb. 130 lóerőt tud és üzembiztos. Egyébként manapság már állítólag a PD elemek sem olyan drágák, mert van már többféle utángyártott, meg egyébként isállítólag az 1.9 PD TDI az még elég jó ebből a szempontból, a korai 2.0 PD TDI-k rosszabbak voltak. Csak tekintve, hogy mennyi az értéke egy 4-es golfnak átlagba, inkább venném a TDI-vel, mert PD TDI-vel ha véletlen mégis beüt a krach, akkor rosszabbul esne az autó értékének jelentős hányadát adagolószivattyú javításra költeni.
Huh..koszonom a velemenyeket..ugy latom ez kicsit olyan kerdes, mint a benzines vs diesel...:)
Az biztos, hogy ha talalok egyet ami megfelelne, azt szakember tarsasagaban megyek el megnezni, mert a szervizkoltsegeimet nagyban meghatarozza, hogy milyen eloelete van a kocsinak..es engem mint laikust ugy atvagnanak mint a szel. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!