Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szeretnék vásárolni régebbi...

Szeretnék vásárolni régebbi Audi 100 gépkocsit,5 hengeres benzinest.87-93 közötti évjáratot,2000 és 2300 cm3 között. Létezik karburátoros is ezek között? Ha nem létezik karburátoros, melyik rendszerrel felszerelt típust ajánljátok?

Figyelt kérdés

2014. jún. 11. 14:04
 1/7 anonim ***** válasza:

Én 100-asból 91 utáni C4-et néznék. Ebből is a hengerenkénti injektoros 16 szelepes 2 literest-ez még egy picivel erősebb is mint a 2.3 .

Vagy egy jó 2.5TDI-t :D

2014. jún. 11. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ha jól tudom ezeket a 20 szelepesek kivételével csak KE-Jetroniccal szerelték, ami ennyi idős autóknál már kín és szenvedés, egyáltalán nem ajánlom. Karbis ezeknél már nem volt.
2014. jún. 11. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Én úgy tudom, hogy a 2.3-masok (és úgy általában az összes 100-as) nagyon megbizható. Azért mondom a 2.3-ast, mert az gyárilag takarékos motornak volt tervezve, viszonylag keveset fogyaszt, ezért nem is annyira erős, viszon az 5 hengernek csodás hangja van.
2014. jún. 11. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat és a tanácsokat!

Nem tudom, hogy a 2.2 és a 2.3 benzinmotorok között van-e jelentős különbség? Lenne egy Audi 90 2.2 K-Jetronic rendszerű, amiben úgy tudom nincsen elektronika. 87-es kiadás.

Volt egy 92-es 136 le 16V Passatom, vért izzadtam vele, 4-5 szerelőt is elfogyasztott, meg a pénztárcámat is.... Fél év alatt nem tudtam megjavíttatni az üzemanyag ellátó rendszerét, digit klíma, ülésfűtés, minden volt benne. Rendeteget fogyasztott, ugrált az alapjárat, néha gondolt egyet, elerőtlenedett, aztán bedobta az unalmast... sajnáltam, de eladtam...

Máig nem tudom hogy milyen üzemanyagellátó rendszere volt, motronikoztak, jetronikoztak, mindenkin kifogott.

Talán a K-Jetronic egyszerűbb konstrukció, kezelhetőbb.

A pénztárcám szab határokat a gépkocsi vásárlásnál, tehát újabb autó kilőve.

Az Audi tartós, inkább költök másra benne, csak lakatoshoz ne kelljen vinnem, aztán festés, herótom van, hogy a régi autók 90 %-a szétrohad az ember alatt. Tágas, kényelmes, és tetszik a megjelenésük.

Apropó a 100-as és a 90-es között beltérileg mi a különbség? Mennyivel hosszabb a 100-as, esetleg nyomtávban is szélesebb a 90-esnél?

Igen, diesel.... Csak ne lennének olyan drágák....

2014. jún. 12. 07:36
 5/7 anonim ***** válasza:

Megbízható, mechanikusan. De a KE-Jet ilyen idős autókban már tud elég furcsa dolgokat produkálni, és ha abba bele kell nyúlni, az nem ötezerbe kerül...

A 20 szelepes motorok (7A talán) már valami értelmesebb teljesen elektronikus befecskendező rendszerrel vannak szerelve, de ezt meg nem tudom mibe rakták gyárilag. Az egyik haverom Cabriojába ilyen motort raktak utólag...

2014. jún. 12. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Amit kinéztem Audi 90 2.2 gépkocsit, abban K-Jetronic van,nem a KE. Az előbbi elvileg csak mechanikus, egyszerűbb konstrukció.
2014. jún. 13. 13:05
 7/7 SunCityMyHome válasza:

Nekem van egy eladó!Még nem hirdetem.

Audi 200 10V 2,2 turbo Avant Quattro

Elég ritka.....

Írj privátot ha érdekel.

2014. okt. 11. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!