Ugyanolyan egyszerű az izzítógyertya kicserélése, mint a gyújtógyertyáé, vagy kell hozzá egy különleges kihúzó készlet?
Hahaha, bár úgy lenne... a mai izzítóbigyók jó, ha 2-3 évet kiszolgálnak, nincs idejük azoknak begyógyulni.
De ha mégis makacskodna valamelyik, akkor üzemmeleg motornál fújj rá egy kis WD40-etm, várj két percet, és ki fog jönni.
Nyomozom a rossz hidegindítás okait:egyik pont lehet a nem megfelelő izzítógyertya.Akkor "neki esünk" a szerelésnek!
Kösz a válaszokat!
Szinte biztos, hogy az izzító gyertya kaputt. Ha egy diesel motor annyira kopott lenne, hogy ebben a 30+ fokban sem indulna be, annak különböző egyéb tünetei is volnának a hidegindításon kívül. ;-)
Vedd le a drótokat a gyertyákról, és mérd meg ohm mérővel! Amelyiknek 1-2 ohmnál nagyobb az ellenállása, az kuka!
Ha mindegyik jó, és a 12V-ot is megkapják amikor az izzítórelé behúz, akkor meg irány az adagolós. Ha túl magas az alapjárat, némelyik diesel akkor sem indul szívesen. Az én fordomból pl. már három éve kivágtam azt a szerkentyűt, amely hideg motor esetében megemelte az alapjáratot, mert attól nem indult be nekem januári hajnalokon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!