Trabant 601-be lehet 1.1-es motort rakni? A váltó bírná?
Figyelt kérdés
Furcsán hangozhat, de régóta szúr a gondolat hogy a sosem használt romos 1,1-ből átrakom a motort a 601-be. Amin gondolkodom hogy a váltó mit szólna hozzá. A válaszokért előre is köszi.2014. jún. 10. 16:29
1/3 anonim 



válasza:





Szerintem nem férne el a 2 ütemű helyén, és akkor a felfogatásra, a kuplungra, a váltó illesztésre még ki se tértem.
2/3 A kérdező kommentje:
Akkor a gondolatmenet helytálló. De le kéne cserélni az öreg csörömpölőt. A váltón vacillálok.
2014. jún. 10. 18:29
3/3 anonim 



válasza:





Suzuki-Maruti 800 motort szoktak bele rakni, meg Fiat Panda 903 OHV-t. Utóbbi éppen-éppen belefér, úgy, hogy a kerékdobtól egy centire forog az ékszíjtárcsa. Régebben mindkét változathoz megvehető volt készen a közdarab és a tervdokumentáció, ami alapján beleírták a forgalmiba. De most már mindez a múlté, ugyanis minden engedélyköteles átaakítás újbóli forgalomba helyezésnek minősül, meg kell fizetned a regadót meg millió fiszem-faszomot, legalább 2-3db négyütemű trabi ára volna csak a papírmunka. És akkor még ott vannak az olyan apró részletek, mint kipuffogócső egyedi gyártásban, utastérfűtés megoldása stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!