Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen olcsó autót vegyek ami...

Milyen olcsó autót vegyek ami hamar felpörög akár tiltásig és jól lehet vele driftelni?

Figyelt kérdés
Viszonylag olcsón szeretnék ilyen autót venni (min:100,000 Max:200,000 FT.) Viszonylag erős motorú hogy lehesen vele kaparni,driftelni,(BMW,LADA kizárva ezeken kívül) Egy Honda civic jó választás lenne,vagy mondjatok mást ami erre jó. Előre is köszi.
2014. jún. 8. 21:28
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Azt sem tudod mit beszélsz. Egyszer hátsókerekes kéne, aztán meg Honda Civic... és kizáród a két legnagyobb mennyiségben fellelhető hátsókerekes típust, amikből van esély ennyire lelakott példányt (olcsót) találni.


Keress rá a totalcaron a "shitgun" sztorira, na kb, az jön ki ennyi pénzből, és utána embertelen mennyiségű munkaórábaól:

[link]

Egy földből kiásott rom Toyota életre pofozása csak játszósautónak.

2014. jún. 8. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

omega v6!

civic???

2014. jún. 8. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Te sem vagy még 14 sem :D
2014. jún. 9. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Érdemes a HachiRoku-t, a Sil80-at, illetve az FC és FD autókat kipróbálni!


Tsuchiya Keiichi azt mondta, hogy szerinte a HachiRoku, az EG6 és az SA22 a legjobbak a drifthez!


Állítása szerint a Hachiroku (Toyota Corolla AE86 GT) a legjobb, mert ha belraknak egy motort ami 11000-es fordulatszámon kezd el húzni, és speciális felfüggesztéssel a gyengesége ellenére is (még ha egyenesen nem is gyors) fékezés nélkül, teljes erőt és sebességet beleadva lehet a kanyart bevenni, minimális alulkormányzással!


A második legjobbnak az SA22-est (Mazda RX-7) mondta a legjobbnak az aerodinamikai szempontok és a felfüggesztés-rendszere miatt. Lapos áramvonalas, a felfüggesztése pedig tökéletesen alakítható a rövid ívekre (viszont sokkal lassabban veszi a kanyart, mint az AE86).


Az EG6-ost (Honda Civic) tette Tsuchiya Keiichi a 3. helyre. Igaz, hogy első kerekes, viszont a rövid s könnyű test miatt, a gázpedál rúgdosásával (igen, a gázpedáléval, és nem a kuplungéval) és a kézifék jó használatával gyorsan lehet vele alkalmazni a lágy driftet. Keiichi szerint a G13B motorral pedig külső íven is meg tudja előzni az SA22-t.


Nos Tsuchiya Keiichi ezekkel az indokokkal ezt a 3 autót tette a maga toplistájára a 2000-es évek elején. Azért nem néztem neked újabb listát a DK-től, mert abban drágábbak lennének az autók. Ezt a 3-at érdemes kipróbálnod!

2014. jún. 9. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!