Mért csinálhatja ezt a motor? Többi lent.
Egy 70-es aluhengeres robogóról van szó, egy darabig gyári főtengelyen volt hibátlanul ment tökéletes gyertya kép és fogyasztás és persze teljesítmény,
Mivel szét ment a főtengely kapott egy új tuning telisonkásfőtengelyt na azóta a motor teljes gázon puffog majd abbahagyja, illetve kegyetlenül zörög rezonál a motor,
Kissebb gáznál jó, viszont erőtlen addig míg fel nem pörög, a gyertya szürke de eredetileg 82 fuvokal volt most 97 és semmi változás tökmindegy mit hova állitok ugyan olyan a tűt is feljebb raktam de semmi, membrán kicsit elál, de a motor tökéletes volt csak főtengely lett cserélve persze ugy c4 csapégyakal és szikeringekkel, szakszerűen cserélve, Amikor eltört az alsó golyós kosár megnyomta kicsit a dugó tetejét a törmelék, de ki lettek szabadítva a gyűrűk gyűrűhézag is jó henger nem sérült, óra szerint kiviszi a 110-et. RENGETEGET ESZIK 40km alatt 3liter, ugyan ezzel a konsturkioval tengely csere elött 100km/4-5l
Inkább add el és vegyél normális nagymocit! :)
Ami a 97-es fúfuvit illeti,nyugodtan tegyél bele 80-ast vagy 85-öst annál nagyobbat felesleges.
Mivel puffog,így azt mondom elsőre hogy az a baj hogy túl sok benzint kap ez a nagy főfúvóka miatt van.A súbertűt akaszd középre és állítsad be rendesen a benzin-levegő keveréked,ha nem akarsz problémákat.
Ki lettek szabadítva a gyűrűk? Ott valami baj akkor még lehet...Nem lehet hogy fúrni is kéne?Vagy nem volt normálisan bejáratva?
Amúgy tényleg csak az a bajod hogy túl sok anyagot kap,csak emiatt csinálhat olyat hogy teljes gázon puffog...Sokan azt hiszik hogy a minél nagyobb fúvóka jó,de ez egyáltalán nem igaz!Tunningál igényli a nagyobbat de egy feleslegesen nagyobbal rosszabbul megy mint egy normális méretűvel.
"egy új tuning telisonkásfőtengelyt na azóta a motor teljes gázon puffog majd abbahagyja, illetve kegyetlenül zörög rezonál a motor"
Mivel a tömegek eltérnek a gyáritól, ezért ne csodálkozz ha rezonál és esetleg kiverődnek a csapágyhelyek idővel.
Azért van némi matek amögött, hogy milyen súlyú egy főtengely, hajtórúd vagy dugattyú: ugye a sebességek elég gyakran változnak, meg a terhelés is, hiszen közlekedik vele az ember, de mégis bizonyos fokig egyensúlyban vannak a forgó és alternáló mozgást végző elemek tömegei.
Egyszerűen az történt, hogy a többlet elősűrítésért cserébe elcseszted az egyensúlyát.
"Kissebb gáznál jó, viszont erőtlen addig míg fel nem pörög, a gyertya szürke de eredetileg 82 fuvokal volt most 97 és semmi változás tökmindegy mit hova állitok ugyan olyan a tűt is feljebb raktam de semmi, membrán kicsit elál"
Ugye az elősűrító tér megváltozásával megváltoztak a gázlengések a motorban - ez is közrejátszhat a dologban.
Viszont van membrán, így azért "egyszerűbb dolga" van a karbinak.
A szürke gyertya viszont azt jelenti felénk, hogy kevés a benzin - a membrán hogy áll el? A lényeg, hogy ne tudjon falsot szívni mellette, mert akkor egyértelmű, hogy hiába próbálod beállítani a karbit, nem fog menni.
"Amikor eltört az alsó golyós kosár megnyomta kicsit a dugó tetejét a törmelék"
Na ez nagyon bizalomgerjesztően hangzik... :P
"RENGETEGET ESZIK 40km alatt 3liter, ugyan ezzel a konsturkioval tengely csere elött 100km/4-5l"
Mondjuk a 70-es kétüteműnél 100 körüli sebességeket próbálkozva nincs mit csodálkozni 6 literes fogyasztásokon... De én visszatérnék a membrán-membránház "elállására" - első körben ott ellenőrizd a falslevegőt.
Nem volt egyértelmű, úgy gondoltam a membránház áll el.
Viszont a membránt rendbe kellene rakni: ugye ezeknél ki van ablakolva a dugattyú, így vissza tud dolgozni.
Utána karbiállítás.
(Nem csak olyan fals van, hogy el sem indul a moci: szívhat olyan kevés falsot, hogy csak a pontos beállítást teszi lehetetlenné, mert ugye a nem a karbin át beszívott levegő nem konstans mennyiség, hanem változik a fordulatszámmal. Szerencsétlen karburátor meg ugye mást sem tud, csak az áthaladó levegőmennyiséghez a beállított arányban keverni a benzint...)
Utógyújtás?
nem azért de ezeknél nem elő gyújtásnak kellé lennie? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!