Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mért csinálhatja ezt a motor?...

Delta7 kérdése:

Mért csinálhatja ezt a motor? Többi lent.

Figyelt kérdés

Egy 70-es aluhengeres robogóról van szó, egy darabig gyári főtengelyen volt hibátlanul ment tökéletes gyertya kép és fogyasztás és persze teljesítmény,

Mivel szét ment a főtengely kapott egy új tuning telisonkásfőtengelyt na azóta a motor teljes gázon puffog majd abbahagyja, illetve kegyetlenül zörög rezonál a motor,

Kissebb gáznál jó, viszont erőtlen addig míg fel nem pörög, a gyertya szürke de eredetileg 82 fuvokal volt most 97 és semmi változás tökmindegy mit hova állitok ugyan olyan a tűt is feljebb raktam de semmi, membrán kicsit elál, de a motor tökéletes volt csak főtengely lett cserélve persze ugy c4 csapégyakal és szikeringekkel, szakszerűen cserélve, Amikor eltört az alsó golyós kosár megnyomta kicsit a dugó tetejét a törmelék, de ki lettek szabadítva a gyűrűk gyűrűhézag is jó henger nem sérült, óra szerint kiviszi a 110-et. RENGETEGET ESZIK 40km alatt 3liter, ugyan ezzel a konsturkioval tengely csere elött 100km/4-5l



#Piaggio #mhr replica #motoforce Racing evo #yasuni c16
2014. jún. 6. 23:55
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Inkább add el és vegyél normális nagymocit! :)

Ami a 97-es fúfuvit illeti,nyugodtan tegyél bele 80-ast vagy 85-öst annál nagyobbat felesleges.

Mivel puffog,így azt mondom elsőre hogy az a baj hogy túl sok benzint kap ez a nagy főfúvóka miatt van.A súbertűt akaszd középre és állítsad be rendesen a benzin-levegő keveréked,ha nem akarsz problémákat.

Ki lettek szabadítva a gyűrűk? Ott valami baj akkor még lehet...Nem lehet hogy fúrni is kéne?Vagy nem volt normálisan bejáratva?

Amúgy tényleg csak az a bajod hogy túl sok anyagot kap,csak emiatt csinálhat olyat hogy teljes gázon puffog...Sokan azt hiszik hogy a minél nagyobb fúvóka jó,de ez egyáltalán nem igaz!Tunningál igényli a nagyobbat de egy feleslegesen nagyobbal rosszabbul megy mint egy normális méretűvel.

2014. jún. 7. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

"egy új tuning telisonkásfőtengelyt na azóta a motor teljes gázon puffog majd abbahagyja, illetve kegyetlenül zörög rezonál a motor"


Mivel a tömegek eltérnek a gyáritól, ezért ne csodálkozz ha rezonál és esetleg kiverődnek a csapágyhelyek idővel.

Azért van némi matek amögött, hogy milyen súlyú egy főtengely, hajtórúd vagy dugattyú: ugye a sebességek elég gyakran változnak, meg a terhelés is, hiszen közlekedik vele az ember, de mégis bizonyos fokig egyensúlyban vannak a forgó és alternáló mozgást végző elemek tömegei.


Egyszerűen az történt, hogy a többlet elősűrítésért cserébe elcseszted az egyensúlyát.


"Kissebb gáznál jó, viszont erőtlen addig míg fel nem pörög, a gyertya szürke de eredetileg 82 fuvokal volt most 97 és semmi változás tökmindegy mit hova állitok ugyan olyan a tűt is feljebb raktam de semmi, membrán kicsit elál"


Ugye az elősűrító tér megváltozásával megváltoztak a gázlengések a motorban - ez is közrejátszhat a dologban.

Viszont van membrán, így azért "egyszerűbb dolga" van a karbinak.

A szürke gyertya viszont azt jelenti felénk, hogy kevés a benzin - a membrán hogy áll el? A lényeg, hogy ne tudjon falsot szívni mellette, mert akkor egyértelmű, hogy hiába próbálod beállítani a karbit, nem fog menni.


"Amikor eltört az alsó golyós kosár megnyomta kicsit a dugó tetejét a törmelék"


Na ez nagyon bizalomgerjesztően hangzik... :P


"RENGETEGET ESZIK 40km alatt 3liter, ugyan ezzel a konsturkioval tengely csere elött 100km/4-5l"


Mondjuk a 70-es kétüteműnél 100 körüli sebességeket próbálkozva nincs mit csodálkozni 6 literes fogyasztásokon... De én visszatérnék a membrán-membránház "elállására" - első körben ott ellenőrizd a falslevegőt.

2014. jún. 7. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
Ha falsot szívna akkor nem menne...
2014. jún. 7. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Mármint nem úgy hanem hogy erőtlen lenne a masina ha falsot szívna
2014. jún. 7. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
falsra tippeltem, de fogatyusház és víztér le lett tesztelve fel lett nyomva 5bar-ra kompreszorol és szivárgás kereső spray-vel át lett nézve nem enged sehol sem, a membrán lapok kb fél 1mm állnak el, arra gondoltam mivel nagyobb lett az elő sűrítés talán ha eddig nem is de most már vissza tud dolgozni,
2014. jún. 7. 00:47
 6/13 anonim ***** válasza:

Nem volt egyértelmű, úgy gondoltam a membránház áll el.


Viszont a membránt rendbe kellene rakni: ugye ezeknél ki van ablakolva a dugattyú, így vissza tud dolgozni.

Utána karbiállítás.


(Nem csak olyan fals van, hogy el sem indul a moci: szívhat olyan kevés falsot, hogy csak a pontos beállítást teszi lehetetlenné, mert ugye a nem a karbin át beszívott levegő nem konstans mennyiség, hanem változik a fordulatszámmal. Szerencsétlen karburátor meg ugye mást sem tud, csak az áthaladó levegőmennyiséghez a beállított arányban keverni a benzint...)

2014. jún. 7. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
Meg az is lehet hogy a főtengelyen ami valószínűleg utángyártott, nem ugyanott van az ék mint az eredetin. Ekkor a gyújtás sem fog jól állni, hiába áll minden a jelnél, mivel a jel is arréb került. Egyáltalán milyen motor ez? Mekkora a karbi torokátmérője?
2014. jún. 7. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Piaggio blokkos runner, gyári 17.5 karbival és a gyári főtengő helyére egy motoforce R evolution-t kapott.
2014. jún. 8. 01:25
 9/13 A kérdező kommentje:
Ja a motornak szabályosan utogyujtása van, legalábbis pöfen durog rendesen, de csak is teljes gáznál, és azt is elhagyja nagyobb temponál.
2014. jún. 8. 01:37
 10/13 anonim ***** válasza:

Utógyújtás?

nem azért de ezeknél nem elő gyújtásnak kellé lennie? :)

2014. jún. 8. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!